پخش کننده برنج طارم هاشمی فریدونکنار

پخش کننده برنج طارم هاشمی فریدونکنار

پخش کننده برنج طارم هاشمی فریدونکنار با ارائه محصولی با کیفیت توانسته بخش وسیعی از بازار را به دست بگیرد. این برنج از خوش پخت ترین و مرغوب ترین برنج هایی است که در مناطق شمالی کشور از جمله فریدونکنار کشت می شود. و به دلیل عطر و طعم بی نظیرش طرفداران زیادی دارد. این مجموعه در زمینه فروش انواع برنج طارم هاشمی فریدونکنار در حال فعالیت است که توانسته در سطح جهان جایگاه ویژه ای به دست آورد.بشکل ظاهری برنج طارم هاشمی فریدونکنار توجه کنید.

ویژگی های ظاهری برنج طارم هاشمی

برنج طارم هاشمی فریدونکنار عطر و طعم بالایی دارد. در بعد از پخت نرم نی شود و بسیار خوش طعم است. اگر به دنبال محبوب ترین برنج ایرانی هستید. برنج طارم هاشمی بهترین گونه برنج است و عطر و طعم منحصر به فردی دارد. به عنوان پر تقاضا ترین برنج ایرانی در بازار می باشد و بیشتر در مناطق فریدونکنار استان مازندران کشت می شود. این برنج دانه بلند بوده رنگی سفید متمایل به کرم دارد و عاری از هر گونه کود شیمیایی می باشد. در هنگام پخت قد کشیده می شود. برنج طارم هاشمی بسیار مقوی و ارزش غذایی بالایی دارد. به دلیل داشتن منیزیم و پتاسیم برای سلامت قلب و عروق مفید است و از سکته مغزی جلوگیری می کند.

برخی از خواص برنج طارم هاشمی شامل گزینه های زیر می باشد از جمله:

  • سرشار از کربوهیدات بوده و به سوخت و ساز بدن کمک می کند و انرژی بدن را افزایش می دهد.
  • کم کالری و کم چرب می باشد و به عنوان یک رژیم سالم شناخته شده است و از چاقی جلوگیری می کند.
  • کنترل کننده فشار خون است و به دلیل داشتن مقادیر زیادی از سدیم از سکته مغزی و قلبی جلوگیری کرده و و برای درمان بیماری آترواسکلروز بسیار مفید است.
  • غنی از فیبر نامحلول است و برای تقویت سیستم گوارش مفید است.  از یبوست و سرطان روده بزرگ جلوگیری می کند.
  • حاوی مقادیر زیادی ویتامین C و A برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفیداست. همچنین تقویت کننده بینایی چشم است و از شب کوری حلوگیری می کند.
  • برای تقویت پوست و مو مفید است و از بیماری های پوستی و آکنه تا حد بالایی جلوگیری می کند.  برای تسکین خارش و قرمزی پوست بسیار مفید است.
  • پخش کننده برنج طارم هاشمی فریدونکنار

تولیدی برنج طارم هاشمی فریدونکنار

تولیدی برنج طارم هاشمی فریدونکنار با تولید محصولی ارگانیک. توانسته بخش وسیعی از بازار داخلی و خارجی را به دست بگیرد. برنج طارم هاشمی دارای انواع و اقسام گوناگون و متنوعی می باشد. به صورت اینترنتی و حضوری در زمینه پخش در حال فعالیت هستند. این برنج قد بلند، اندام باریک و استخوانی دارد. در رستوران ها و سفره های غذایی بسیار استفاده می شود. و عطر و طعم بی نظیری دارد و بیشتر جنبه ی صادراتی دارد.

قیمت این برنج ثابت نبوده. به دلایل مختلفی از جمله درجه کیفی و نوسانات بازار در حال تغییر می باشد. برای مطلع شدن از قیمت روز سری به این مجموعه بزنید. و این مجموعه بهترین برنج را به صورت کیسه ای در وزن های مختلف به در اختیار مشتری قرار می دهد. قابل ذکر است قیمت این محصول به عوامل مختلفی. از جمله طرز کشت و برداشت، بسته بندی، عطر و بو، دانه بلند یا کوتاه بودن و هم چنین عواملی مانند حمل و نقل و بارگیری بستگی دارد.

تولیدی برنج طارم هاشمی فریدونکنار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما