مرکز خرید برنج طارم هاشمی اصل

مرکز خرید برنج طارم هاشمی اصل

برنج طارم هاشمی اصل،  به برنج سلطان نیز معروف است. از ارقام خوش پخت و دانه بلند برنج شمال محسوب می شود. این برنج در کیسه های مناسب و مخصوص برنج ایرانی قرار داده می شود و در بازار پخش می گردد.

 

مرکز خرید برنج طارم هاشمی اصل

آشنایی کلی با برنج طارم هاشمی اصل

مرغوب ترین برنج ایرانی یعنی برنج طارم هاشمی و   با رنگ سفید و خوش پختی فوق العاده یکی از برنج های مجلسی با قد کشیده است که بیشترین سطح کشت آن در استان گیلان می باشد. این برنج از ری بسیار بالایی برخوردار است و طعم خوب آن زبانزد خاص و عام است.

برنج طارم هاشمی در واقع محصول توسعه یافته توسط خود کشاورزان می باشد. که از تلاقی دو برنج طارم و هاشمی به دست آمده است. ماندگاری بالا از ویژگی‌های خاص این رنج است. و تا ساعت ها پس از پخت نیز می ‌تواند از نرمی و طعم خاص آن لذت برد.

این دانه در حالت خام ۷.۶ میلی‌متر طول دارد. و بعد از پخت آن به ۱۳.۱ میلی متر می رسد. و این میزان ری و قد کشیدن بسیار قابل توجه است. این برنج در دو نوع سرد و گرم دسته بندی می شود. این برنج از اندازه درشت تری نسبت به برنج طارم برخوردار است. و خوش پخت نیز می باشد.عطر این برنج از برنج هاشمی به نسبت کمتر است و کشت دوم این برنج نسبت به کشت اول از کیفیت بالاتری برخوردار است و دارای قیمت بیشتری نیز می باشد.

 

آشنایی کلی با برنج طارم هاشمی اصل

تولید عمده برنج طارم هاشمی اصل

تولید برنج طارم هاشمی اصل توسط تولیدکننده معتبر و برتر این محصول در کشور انجام می شود . این برنج به صورت عمده تولید و پخش آن در سراسر کشور انجام می گیرد. تولید این محصول می تواند نیاز داخلی را به این برنج را برطرف نموده و برای کسانی که در زمینه صادرات برنج های خوش پخت ایرانی اشتغال دارند نیز ارائه می شود . تا با صادرات آن بتوانند سود مناسبی به دست آورند.

تولیدی عمده این محصول در استان‌های شمالی به ویژه شهرستان فریدونکنار انجام شود. و این برنج این شهرستان بالاترین کیفیت را در کل کشور دارا است. برای خرید این محصول از مرکز تولید عمده آن نیاز به هیچ واسطه و رابطه‌ای نیست و خریدار می ‌تواند به طور مستقیم با تولید کننده ارتباط برقرار کند. و سفارش خرید خود را به صورت عمده اعلام نمایند تا در اسرع وقت ارسال گردد.

خریداران می توانند جهت سفارش برنج با مرکز خرید برنج طارم هاشمی اصل و برنج فجر هایلی ارتباط برقرار کنند. و نسبت به سفارش این محصول با پایین ترین نرخ ممکن اقدام نمایند. تا سریعاً توسط این مرکز به آدرس مورد نظر آنها ارسال گردد.

 

تولید عمده برنج طارم هاشمی اصل

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما