فروش کلی برنج هاشمی کشت اول

فروش کلی برنج هاشمی سود بالایی دارد. برنج هاشمی کشت اول نسبت به برندهای کشت دوم دارای کیفیت بالاتری می باشد و دانه های بزرگ تری دارد. به همین دلیل فروش کلی آن به تمام نقاط ایران رواج داشته و خریداران زیادی را به خود اختصاص می دهد.

 

فروش کلی برنج هاشمی کشت اول

روش تولید برنج هاشمی کشت اول

برنج طارم هاشمی یکی از خوشبخت ترین و خوش طعم ترین انواع برنج به شمار می رود. به همین دلیل دارای قیمت نسبتاً بالایی است. مراحل کاشت برنج طارم هاشمی مانند سایر انواع برنج ها به سه مرحله کلی کاشت، داشت و برداشت تقسیم می شود. در این مقاله به صورت کلی به این مراحل در مورد کاشت برنج هاشمی کشت اول می پردازیم:

  1. کاشت: مرحله اول در تولید برنج هاشمی، شخم زدن زمین می باشد در این مرحله زمین را شخم زده و به صورت یکدست و صاف در می آورند سپس آب را در زمین می ریزند تا زمین به صورت کلی با آب اشباع شود. بعد از انجام این مراحل دانه های برنج را به صورت یکدست و مساوی در زمین می کارند.
  2. داشت: در مرحله داشت برنج باید در تمام مراحل به این موضوع دقت شود که پایه برنج کاملاً خیس باشد و پای برنج آب جاری باشد تا برنج بتواند آب مورد نیاز خود را از زمین به دست آورد. مراحلی مانند هرس کردن علف های هرز و … نیز از جمله مراحل داشت هستند.
  3. برداشت: در این مرحله همانطور که از نامش پیداست دانه های برنج را برداشت می کنند و آن را به محصولی آماده شده برای فروش تبدیل می کنند.روش تولید برنج هاشمی کشت اول

توزیع و فروش کلی برنج هاشمی کشت اول

توزیع کننده برنج هاشمی کشت اول محصولات مورد نیاز مشتریان را به تمام نقاط ایران عرضه می کند. اما مسئله ای که در مورد توزیع برنج هاشمی کشت اول وجود دارد، این است که توزیع کنندگان این محصول به دو دسته تقسیم می شوند:

۱٫ توزیع کننده سودجو: 

این توزیع کنندگان برای توزیع برنج های طارم آن را با برنج های مشابه مانند برنج های شیرودی مخلوط می‌کنند. با این کار می‌خواهند سود بیشتری از فروش برنج نصیبشان شود. به دلیل شباهت ظاهری برنج هاشمی و برنج شیرودی می توان گفت تشخیص مخلوط بودن برنج کار سختی است.

۲٫ توزیع کننده منصف:

این توزیع کننده برنج هاشمی کشت اول درجه ۱ را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. با خرید از این توزیع کننده در مورد کیفیت و قیمت مناسب برنج اطمینان خاطر خواهید داشت.

 

توزیع کننده برنج هاشمی کشت اول

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما