فروشگاه عمده برنج هاشمی دانه بلند

فروشگاه عمده برنج هاشمی دانه بلند در تمامی نقاط ایران به ارائه خدمات پرداخته و این سری از برنج ها را در قالب بسته بندی های متعددی و به صورت عمده در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
از خوشمزه‌ ترین و خوشبخت ترین انواع برنج های شمالی است. که در اقصی نقاط کشور فروش خوبی دارد. این برنج پس از پخت به خوبی ری می آید و تا ساعت ها نرم باقی می‌ ماند.

فروشگاه عمده برنج هاشمی دانه بلند

روش پخت برنج هاشمی دانه بلند

برای تهیه انواع برنج هاشمی دو روش پخت وجود دارد. که از آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  1. برنج کته
  2. برنج به روش آبکش

طرز تهیه برنج کته:

برای تهیه نمونه کته آن در ابتدای کار باید باید برنج به اندازه دلخواه خود را داخل قابلمه بریزید. سپس به اندازه یک بند انگشت بالاتر از سطح برنج به آن آب اضافه نمایید. مقداری نمک و یا روغن که بهتر است روغن زیتون یا کنجد باشد را به آن اضافه کنید.
سپس آن را روی اجاق گاز با شعله ملایمی قرار دهید تا آب اندک شود و برنج به خوبی بپزد. توجه داشته باشید که آب از برنج سرریز نشود. وقتی که برنج هاشمی به حالت نیمه پخته رسید،  می توانید روی آن دم کنی قرار دهید. برای اینکه بهتر دم بیاید،

طرز تهیه برنج آبکش:

برای تهیه برنج هاشمی آبکش نسبت به کته نیاز به صرف وقت بیش تری است. در این روش پخت شما نیاز به آبکش دارید و از طرفی هم آبی که در داخل قابلمه می ریزید باید بیش تر باشد. برای این کار در ابتدا مقداری آب را داخل قابلمه خالی بریزید و بگذارید تا به جوش آید و در مرحله بعد می توانید به آب نمک و مقدار روغن اضافه کنید.
سپس برنج را به قابلمه اضافه کرده و بگذارید برنج به حالت نیمه پخت برسد.

توجه داشته باشید که اگر شعله خود را دیر خاموش کنید، پلوی شما شفته خواهد شد. د. مرحله بعد برنج را آبکش کنید و قابلمه دیگری را روی شعله خود قرار دهید و به آن روغن و زردچوبه اضافه کنید تا ته دیگ خوشمزه ای داشته باشید‌ سپس برنج را به قابلمه خود اضافه کنید و بگذارید تا به خوبی دم بکشد.

روش پخت برنج هاشمی دانه بلند

فروشگاه عمده برنج هاشمی

فروشنده برنج فردیست که بهترین و با کیفیت ترین انواع برنج را با رعایت اصول استاندارد و در بسته بندی های ویژه ای در اختیار مشتریان داخلی و خارجی خود قرار می دهد. و حتی به صورت عمده آن ها را به فروش می رساند.

این فروشندگان بیش تر از همه در مناطق شمالی کشور به ارائه خدمات پرداخته و افراد می توانند با مراجعه به این مراکز، نسبت به خرید بی‌ واسطه و ارزان قیمت برنج خود اقدام نمایند.

فروشگاه عمده برنج هاشمی دانه بلند این محصول را با قیمتی مناسب به فروش می رساند.

فروشنده معتبر برنج هاشمی دانه بلند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما