عمده فروشی برنج طارم اصل

عمده فروشی برنج طارم اصل

عمده فروشی برنج طارم اصل این برنج را با تخفیفات خوب عرضه می کند.تا با قیمتی مناسب از این برنج در خانه خود بهره مند شوید. لذت یک غذای باکیفیت را همراه با خانواده نصیب خود کنید.

برنج طارم بسیار معطر و خوش هضم است که به برنج طارم عطری شهرت دارد. از این برنج علاوه بر مصرف خانگی در بیشتر هتل ها و رستورانها و تالار ها استفاده بسیار بالایی می شود.

 

عمده فروشی برنج طارم اصل

آشنایی با ویژگی های برنج طارم اصل

برنج طارم از نظر طعم و عطر کیفیت آوازه خوبی دارد. این برنج بیشتر در خطه شما و در استان مازندران کشت می شود. یکی از شهرهای سرآمد شمالی در راستای کشت طارم استان مازندران و شهر فریدونکنار است. از نظر آب و هوا و خاک حاصلخیز و رطوبت بسیار مطلوب این کشت است.

طارم دانه هایی به رنگ نباتی دارد. به همین دلیل به این برنج طارم استخوانی و طارم سنگی یا محلی نیز می گویند. طارم از ارقام برنج ارگانیک و طبیعی است.

ارگانیک بودن طارم به دلیل کاشتی بدون سم و مواد شیمیایی است. این برنج به خاطر داشتن ریشه بسیار نازک مانع رشد هرگونه کرم در آن نواحی می شود. سبب می شود نیازی به آفت کش ها و مواد سمی به بذر و برنج کمتر شود یا اصلا استفاده ای به عمل نیاید.

از نظر طعم بسیار خوشمزه و خوش خوراک می باشد. یکی از ویژگی های طارم طول دانه آن است که قبل از پخت ۷ میلیمتر و بعد از پخت به ۸ میلیمتر می رسد. این برنج را می توان جز محبوب ترین برنج ها در بین مردم دانست که دلیل آن کیفیت بالا و عطر و طعم خوب آن است.

طارم برای بدن پرخواص و مفید است و انرژی از دست رفته بدن را به راحتی تامین می کند. برنج مطلوبی برای دستگاه گوارش است زیرا سبب فعالیت خوب دستگاه گوارش می شود. سلامت آن را به خطر نمی اندازد.این برنج آسان هضم و سبک است.

برنج طارم سرشار از ویتامین B1 است و ارزش غذایی و منبع خوبی برای بدن می باشد.نکته قابل توجه آن این است که قند خون را کنترل میکند. سبب افزایش آن نمی شود.سرشار از کلسیوم و سدیم و کربوهیدرات می باشد.

آشنایی با ویژگی های برنج طارم اصل

توزیع انبوه برنج  اصل ایرانی

فروش برنج طارم اصل در بازار بسیار پرسود و پررونق است. طارم درجه یک یکی از پر طرفدار ترین برنج های موجود در بازار می باشد. دلیل آن کیفیت بالا و اعلا این رقم می باشد. قیمت برنج طارم به نسبت برنج های دیگر کمی بیشتر می باشد.

عوامل موثر بر قیمت بالاتر برنج طارم به نسبت سایر برنج ها عطر بالای آن و کیفیت عالی و پخت آسان و هضم راحت می باشد. توزیع برنج طارم با کیفیت و اصل در حد انبوه و عمده به سراسر و به تمام فروشگاه های بزرگ و مراکز فروش و بنک دار ها صورت می گیرد. تا در دسترس تمام مصرف کنندگان این ماده غذایی قرار بگیرد.

توزیع انبوه برنج طارم اصل

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما