مرکز سفارش برنج طارم هاشمی دابو ۴۲

مرکز سفارش برنج طارم هاشمی دابو ۴۲ ، با حذف واسطه ها و دلالان توانسته محصولی با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه دهد. برنج از خوراکی های بسیار پر طرفدار در میان ایرانیان می باشد و به عنوان یکی از غذا های اصلی آن ها محسوب می شود.

 

مرکز سفارش برنج طارم هاشمی دابو ۴۲

برنج طارم هاشمی دابو ۴۲ چیست؟

برنج طارم هاشمی یکی از پر طرفدار ترین برنج ها می باشد که خود انواع مختلفی دارد. یکی از مهمترین آن ها، برنج طارم دابو ۴۲ می باشد. به همین خاطر داشتن اطلاعاتی در مورد این نوع از برنج طارم به شما کمک می کند تا بتوانید آن را از انواع دیگر تشخیص دهید تا نوع با کیفیت این برنج را تهیه نمایید.

به همین دلیل در ادامه به این پرسش که برنج طارم هاشمی دابو ۴۲ چیست؟ پاسخ می دهیم تا بیشتر با این محصول آشنا شوید. معمولا برنج ها دو بار برداشت می شوند که به برداشت دوم برنج های طارم، برنج دابو گفته می شود.

این مدل برنج طارم هاشمی همانند همان برداشت اول می باشد و همان کیفیت را دارد. این برنج ها دانه های درشت و کشیده دارند. رنگ آن ها به طور کامل سفید نیست و کمی رو به کدری می رود. همچنین عطر و طعم فوق العاده ای دارد که همین باعث افزایش مشتریان این نوع برنج شده است.

 

برنج طارم هاشمی دابو ۴۲ چیست؟

ارائه برنج هاشمی دابو ۴۲

با توجه به مصرف بالای برنج در میان ایرانیان و همچنین پر طرفدار بودن این نوع برنج، کسانی که در کار ارائه برنج هستند از این کسب و کار سود بسیار خوبی به دست می‌ آورند. به طور کلی سفارش برنج به روش‌ های مختلف امکان پذیر است. با توجه به نوع برنجی را انتخابی، می توانید آن را به روش های مختلف سفارش دهید.

ارائه برنج طارم هاشمی دابو ۴۲ به عنوان یکی از بهترین انواع برنج ها، به روش های مختلف انجام می‌ شود. تولید کنندگان این برنج، آن را با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه می نمایند. شما می توانید از آن ها برنج مورد نظر خود را به صورت مستقیم تهیه کنید. سپس کمی بالاتر از قیمتی که خریداری نموده اید به فروش برسانید.

خرید از تولید کنندگان اصلی برنج که به ارائه برنج های تولید شده مشغول هستند، به صرفه تر می باشد. علاوه بر این که موجب اطمینان شما از کیفیت محصول خریداری شده نیز می شود. شما می توانید آن را با قیمت کم تر خریداری نمایید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

به طور کلی این محصولات انواع گوناگونی دارند و توسط تولید کنندگان مختلفی نیز تهیه می شوند. یکی از بهترین انواع برنج، برنج طارم هاشمی به خصوص برنج طارم هاشمی دابو ۴۲ می باشد. به همین دلیل مرکز سفارش برنج طارم هاشمی دابو ۴۲ از تهیه و فروش این محصول سود خوبی به دست می آورد.

 

ارائه برنج طارم هاشمی دابو ۴۲

78

  1. اطلاعات بسیار مفیدی بود. برنج طارم هاشمی رو می شناسیم و بسیار راضی هستیم از پختش ولی برنج دابو را نمی شناختیم. مطمئنا این نوع برنج هاشمی هم طعم و مزه خوبی خواهد داشت چون امتحان خودش رو پس داده برنج طارم هاشمی.

  2. این نوع برنج با عطر و بو و کیفیت خوبی که دارد کل فضای منزل را پر می کند و همه از طبخ ان راضی هستند.

  3. با سلام و احترام قیمت برنج طارم چقدر هست و آیا ارسال به شهرستان ها هم دارین؟
    با تشکر از عوامل تولید

  4. درود و عرض ادب
    طی چندین سال استفاده از برنج هاشمی،به نظرم یکی از بهترین برنج هاست که پخت و عطر و طعم فوق العاده ای داره
    به شدت پیشنهاد میشه که این برنجو تهیه و مصرف کنن و لذت ببرن،نوش جان

  5. خوب قد می کشند طعم و عطر خوبی دارند. طوری که عطر ان هنگام پخت فضای منزل را پر می کند.

  6. سلام وقتتون بخیر، من تاکنون اطلاعاتی در مورد برنج دابو ۴۲ نداشتم و حتی به گوشمم نخوره بود این نوع برنج ولی با اطلاعات کاملی که شما در سایت گذاشته اید توانستم به راحتی این نوع برنج را بشناسم و از سایت شما خرید غیر حضوری را انجام دهم.

  7. بهترین برنجی که ایرانی ها میپسندن،برنجی هست که قد بکشه به اندازه مناسب و عطرو نرمی خوبی داشته باشه.برنج طارم هاشمی انتخاب خیلی خوبیه.تشکر از برندتون.

  8. با سلام
    برنج هاشمی: یکی از بهترین و قدیمی ترین و معروف ترین برنج های حال حاضر در کشور مان است. آقای یوسف هاشمی در سال ۱۳۶۴ کاشف این محصول خوش خوراک بود. و برنج همانطور که شما هم می دانید ، یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی ایرانیان است.

  9. با سلام برنج هاشمی یکی از برنج های شناخته شده هست ما چند ساله که از این برنج استفاده می‌کنیم و بسیار از کیفیتش راضی هستیم

  10. اقا ما برنج از شمال گرفتیم همین عید، هم طارمش خوب بود هم هاشمی و برنج طارمش که برای مهمونی محشره برنج سفید هم عالیه فقط قیمتش بالاست. کلا طارم دانه درشت و سفید باشه و یکدست خوب هست.

  11. اطلاعات کامل و مفیدی بود. برنج طارم هاشمی خیلی خوشبو هست و خوب قد میکشه که این ویژگی خیلی موردتوجه ایرانی ها هست.

  12. سلام دوستان روزتون بخیر
    من چند سالی هست که از برنج هاشمی استفاده میکنم هم از کشت دوم و هم کشت اول خداییش راضیم هم خوش پخته هم طعمش عالیه به اصطلاح خودم سبکه معده اذیت نمیشه واقعا راضیم یک بار امتحان کنید عاشقش میشید بیشتر خرید برنجم را از مجموعه آزمون میکنم برنجش با کیفیت وتازه وخوش عطره بوی نمو نداره و یا انبار زدگی وسوسک وحشره نداره ، خیلی محصولشون عالیه خدا خیرشون بده

  13. مجموعه آزمون با تبریک به حسن انتخاب شما در نوع برنج
    البته غذای اصلی ما ایرانیان را برنج تشکیل می‌دهد که یکی از بهترین برنجها، برنج هاشمی که درواقع این اسم در منطقه بومی بیشتر به کار می‌رود واکثرا آنرا به برنج طارم می‌شناسند.
    آیا این برنج به خارج از کشور هم صادر می‌شود؟یا فقط کفاف منطقه خودمان را می‌دهد؟

    • سلام همکاری گزامی
      مرسی از نظر زیباتون
      بله ما محصولاتمان را به کشور های همسایه هم صادر می کنیم.

  14. سپاس و درود بیکران خدمت شما عزیز و ادمین پیج برنج آزمون ک این امکان رو برای گذاشته که بدون واسطه مطمعن و در سریعترین زمان ممکن محصولمون رو با قیمت مطلوب تهیه کنیم و به دستمون برسونن من چند تا سوال داشتم در رابطه با برنج هاشمی که اولا شما عمده برای ایران فقط ارسال دارین یا در خارج از کشور هم میشه خرید کرد و نکته بعد اینکه شما فقط فروش اینترنتی دارین یا میتونیم حضوری هم خرید کنیم در رابطه با نوع پخت و بو هم خواستم بدونم ک چطوریه بازم ممنون از سایت و محصول خوبتون و قیمتهارو هم اگر میشه بفرمایید و در صورت عمده خریدن تخفیف شاملش میشه ؟ سپاس از شما عزیزان پیج برنج آزمون

    • سلام همراه گرامی
      شما می توانید برای کسب اطلاعات کامل فرم موجود در صفحه اصلی را تکمیل کرده تا مشاورین مربوطه با شما تماس حاصل نمایند و یا از طریق شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

  15. سلام، خدا قوت
    خوب من تو برنج هایی که می خریدم، طارم هاشمی بهترینشون بود که سابق به طور مرتب خریداری می کردیم اما از وقتی که قیمت ها رفت بالا به سمت برنج های ارزونتر اومدیم، نمیدونم شما کیلویی چند می فروشید، آیا تک کیسه هم ارسال دارید یا نه ولی کلا اگر بشه قیمت این برنج رو پایین تر آورد خیلی بهتره

  16. سلام و عرض ادب خدمت شما ما چند سالی هستش که از برنج هاشمی استفاده و واقعا راضی هستیم اما در مورد این نوع برندی که داره تا حالا نشنیده بودم و فکر میکنم به همون خوشپخت و خوشمزگی برنج هاشمی باشه ممنون از شما

  17. با سلام و عرض ادب

    مقاله‌ی خیلی خوبی داشتید من واقعاً راضی هستم و حالا می‌خوام این نمونه محصول را از سایتتون خریداری کنم‌امید وارم کیفیتش همینطور که داخل مقاله ذکر شده باشه و بتونم باز هم خریداری کنم مرسی ممنونم از سایت خوبتون

  18. سلام احترامات خدمت شما .
    غذای برنج هاشمی طارم خیلی خوشمزه و لذیذ است از برنج طارم میشه انواع برنج های خوشمزه آماده کرد فقد یه سریع سوالات داشتم اول اینکه آیا به شکل عمده بفروش میرسد و یا به شکل انفرادی هم میشه خرید و یا همجنین تنها میشه این برنج را از سایت های تان خریداری نبود و یا به تمام شهر های کشور موجود است؟

    • سلام همراه گرامی
      به شکل عمده به فروش می رسد.
      شما می توانید برنج را به صورت اینترنتی سفارش دهید.ارسال به تمام کشور داریم.

  19. این برنج ها دانه های درشت و کشیده دارند. رنگ آن ها به طور کامل سفید نیست و کمی رو به کدری می رود. همچنین عطر و طعم فوق العاده ای دارد که همین باعث افزایش مشتریان این نوع برنج شده است.

  20. سلام.بهترین نوع برنج ،برنج هاشمی هست که به از نظر قد و طعم حرف اول رو میزنه ..برنج ایرانی بهترین انتخاب میتونه باشه
    ممنون که اطلاعات در زمینه با مهم‌ترین نیاز مردم گذاشتید تا انتخاب درستی داشته باشن

  21. سلام خسته نباشید
    برنج فقط برنج ایرانی . اصلا قابل مقایسه با برنج غیر ایرانی نیست . انقدر با کیفیته و چنان عطر و طعمی داره که میشه پلوی خالی خورد بدون هیچ خورشتی . امیدوارم همه ایرانی ها بتونن و توان مالی داشته باشن که بهترین نوع برنج ایرانی رو مصرف کنن .

  22. سلام وقت بخیر مطالب بسیار خوب و مفیدی بود من با اینکه در همین زمینه فعالیت دارم ولی خیلی چیزارو نمیدونستم اما میخواستم بپرسم در شهر ملایر نمایندگی دارید یا نمایندگی میدید؟ من برنج عنبربو مقدار بالا میخوام ولی با کیفیت و مرغوب البته میخوام قبلش جنس رو ببینم چون چند بار واسم فرستادم نصف بار بی کیفیت بود و یا اینکه اگه ارسال کنید کیفیتش خوب نبود میشه مرجوع کنم؟ ممنون میشم جواب سوالمو بدید و اگر برنج طارم با کیفیت هم دارید بفرمایید چون من کلا در همین زمینه فعالیت دارم و میتونم مقدار زیادی ازتون خرید کنم و ممنون از مجموعه برنج آزمون

    • سلام همراه گرامی
      شما می توانید برای خرید به صورت عمده حضوری تشریف بیارید و از کیفیت کار مطوئن شوید.برای اطلاع از نحوه سفارش لطفا با ما تماس بگیرید.

  23. برنج ایرانی کسی که استفاده میکنه تفاوتش با برنج های خارجی رو میبینه
    برنج طارم هاشمی دابو ۴۲ یکی از آنها خواهد بود که طعم و عطر و مزه خوبی رو خواهد داشت

  24. سلام وقت بخیر فروش این برنج بصورت عمده ای هست
    ایا بصورت تکی هم میفروشین
    و کسی ک عمده ای میخره با کسی ک تکی میخره قیمتش فرق میکنه؟

    • سلام خانم بهرامی
      فروش فقط به صورت عمده است و کسانی که عمده میخرند تخفیف هم شاملش خواهد شد.

  25. سلام، واقعا وقتی میگی برنج خوب یکی از گزینه‌هایی که میاد به ذهن آدم برنج هاشمی البته تو ذهن خود من که گزینه اول

  26. سلام، عرض ادب و احترام با تشکر از مجموعه آزمون و مدیریت فروش آن، آقای رشید، کاش راجع به تشخیص کیفیت برنج طارم هاشمی دابو هم مقاله ای داشته باشید، آخه این روزها تنوع برنج ها انقدر زیاد شده که باید اطلاعات دقیق تری داشته باشیم که بتوانیم محصولی مرغوب رو خرید کنیم و بتونیم مجدد از مجموعه ها خرید داشته باشیم نه ایتکه یکبار بخریم دیگه نخریم، مشتری مداری در مطالب و بازخوردهای شما تا حدودی مشاهده می شود و لوگوی شما بسیار زیبا می باشد، اسمی که برای شرکت خود انتخاب کرده اید هم بیانگر موضوعاتی که در بالا گفته شد می باشد، که آزمون کردن محصول و خدمات شما قابل بررسی می باشد، پس شما مکانی هم دارید که مشتری ها بتوانند از محصول شما بازدید کنند یا فقط دفتر فروش دارید؟ لطفا هر کدام از این موارد هست کدوم شهر یا استان این امکان فراهم هست؟

  27. سلام. مطالب بسیار عالی بود، واقعیتش من تا حالا نسبت به برنج دابو ۴۲ هیچ اطلاعاتی نداشتم. ولی خب مطالب شما به طور کامل این محصول رو توضیح داده بودن. ایران یکی از کشور هایی هست که در زمینه تولید برنج واقعا فعال هستش. ولی خب به دلیل مشکلات مختلفی که تو زمینه کشاورزی هست نمیتونه زیاد برنج تولید کنه. وگرنه ک محصولات ایرانی خیلی کیفیت بهتری نسبت به محصولات خارجی دارن. تشکر بابت سایت خوبتون

  28. سلام وقت بخیر
    این نوع برنج بسیار عالی هست برای مراسم ها و مهمانی ها از لحاظ قد کشیدن و طعم و عطر عالی هست و هرکسی رو جذب خودش میکنه

  29. خیلی جالب بود برام که ما این همه تنوع رنج داریم در کشورمان و انواع اقسام برنج ها در کشور کاشته و برداشت میشه ممنون از زحمات شما

  30. با سلام و وقت بخیر من عاشق طعم و عطر برنج هاشمی هستم بسیار خوشمزه هست فقط اینکه امکان داره بصورت جزئی اول سفارش بدیم تا کیفیت رو بفهمیم بعد بصورت فله ای بگیریم ؟ باتشکر

  31. سلام وقت بخیر من شناخت خوبی از برنج هاشمی دارم ولی اسم دابو را برای اولین بار شنیدم، میتونم درخواست نمونه برنج دابو را داشته باشم از شرکت شما؟ و اینکه لطف کنید بفرمایید کیلویی چند هست؟

    • سلام خانم حسینی
      وقتتون بخیر
      لطفا در این مورد با یکی از شماره هایی که در سایت هست تماس بگیرید.

  32. باسلام وخسته نباشید. برنج طارم هاشمی جزو بهترین برنج های شمال محسوب می‌شود.متاسفانه امروز قیمت آن نوسانات زیاد داره وباعث شده جنس خوب وکالای مرغوبی نباشد .اما این سایت کمک کننده است وما برنج خوب رو باقیمت مناسب وکیفیت عالی سفارش میدهیم

  33. با سلام و احترام، برنج طارم هاشمی برند هست،و جزبهترین برنج های ایرانی محسوب میشه ،طعم و عطرش بی نظیره والبته قیمتش هم خیلی زیاده و مردم اکثرا مجبورن برنج های بی کیفیت خارجی بخورن،کاشت این برنج در شمال کشورمون انجام میشه و زحمت زیادی براش کشیده میشه تا به دست ما برسه،امیدوارم روزی برسه که توی سفره همه ایرانی ها این غذای خوشمزه دیده بشه

  34. سلام برنج طارم هاشمی از نوع دابو در نوع خود واقعا بی رقیب هست چون خوب قد میکشد شامل دانه های بلند و سالمی هست همیشه خوش عطر بوده ودرزمان طبخ ان نیز می توان از خوش طعم بودن ان مطمعن شد من چندین سآل است که مشتری این سایت هستم ولی چند مدتی است که بخاطر گرانی ها و خالی شدن سفره های ما سخت شده تا بتونم از این برنج اعلا استفاده کنم اما در کنار سایر برنج های دیگر سعی میکنم از طارم هاشمی هم استفاده کمم درست است که کمی قیمت بالایی دارد ولی هیچ برنجی به پایش نمی رسد و هر برنجی مزه برنج واقعی رانمی دهد من این دفعه آخری که برنج گرفتم حالا اسمشو نمی گم که کدوم برند خارجی بودولی انقدر ازش ناراضی بودم چون اولا که دانه های شکسته و ریزی داشت دوما اصلا قد نمی کشید همش همون شکلی بود و این که موقع خوردن اصلا نمی فهمیدی که چیزی که در حال خوردنش هستی برنج هست یا چیز دیگری و طعم هم نداشت بیشتر مزه پلاستیک می داد واین شد که دوباره از دابو استفاده می کنم

  35. سلام
    طعم و مزه برنج هاشمی دابو۴۲ واقعا عالیه
    وقتی که برنج رو درست میکنیم کل فضای خونه از بوی فوق العادش پر میشه
    خیلی راضیم از خریدم
    پیشنهاد میکنم شما هم حتما خریداری کنید پشیمون نمیشید

  36. سلام و عرض ادب ممنون از اطلاعات خوب راجب برنج دابو تا الان هیچ شناختی با این نوع برنج نداشتم چون بهترین خوراک برای ما ایرانیها میباشد، چون مصرف برنج در خانواده ما بسیار زیاد است باید از برنج دابو حتماً استفاده کنم

  37. این نوع برنج عطر خیلی خوبی داره وقتی پخته میشه عطرش تمام فضارو پر میکنه.حتما خرید کنید

  38. سلام، وقت به خیر.
    برنج هاشمی یکی از خوشمزه ترین نوع برنجی است که استفاده کردیم، اما برنج دابو ۴۲ رو تا به حال نشنیدم، و با مطالبی که اینجا مطرح کردید، مطمئن هستم که کیفیت بالایی خواهد داشت.

    • “با سلام و وقتتون بخیر
      شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسی که توی سایت درج شده تماس و پاسخ سوالاتتون رو بگیرین
      موفق باشید”

  39. با سلام وادب
    من از این نوع برنج خریداری کردم این برنج از نظر کیفیت وعطر وبو خیلی عالی بود.
    تشکر میکنم.

  40. با سلام واحترام
    آیا برنج طارم با برنج طارم دابو فرق دارند اگر فرق دارند از چه نظری فرق دارند؟

  41. باسلام
    چرا قیمت برنج طارم دابو فرق زیادی دارد.این چرا قیمت آن بالاتر هست تا برنج های دیگر فرق قیمت آن چیست؟

    • “با سلام و وقتتون بخیر
      شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسی که توی سایت درج شده تماس و پاسخ سوالاتتون رو بگیرین
      موفق باشید”

  42. برنج های طارم دابو برنجای خوبیه.پختشون عالیه.طعم و عطر دلنشینی هم داره ب همین هاطر مناسب مهمونی ها هم هست

  43. من شمارمو ثبت کردم داخل سایتتون شما با من ارتباط نگرفتین اگه میشه پیگیری کنید لطفا.

  44. سلام
    این برنج هاشمی معروفه و برند معتبری هست خوش پخت و یک اندازه و بسیار خوش عطر و معطر هست

  45. من از این سایت برنج هاشمی سفارش دادیم و خیلی راضی خوش بو .دانه بلند و خیلی بصرفست ممنون از اینکه اینقد دلسوزانه بهمون کمک می کنید که خرید با کیفیتی داشته باشیم

  46. چرا طارم هاشمی بسته بندی های متفاوت داره و فقط از یک بسته بندی خاص برای شناخته شدنش استفاده نمیشه؟

  47. سلام وعرض احترام. من تا حالا نام چنین برنجی را نشنیده بودم با خصوصیاتی که درمورد این برنج در سایت بیان شده حتما باید برنجی باشه با طعم وعطروبوی خوب.

  48. با عرض سلام
    هر چقدر از عمرم میگذرد نه دیده نه شنیده‌ام که برنجی بتواندبا برنجهای ایرانی رقابت کند وبرنج ایرانی در نوع خود بی نظیر وبهترین نوع برنج است والبته که در میان مردم خودمان هم از جایگاه ویژه ای بر خوردار است .
    ممنون از توضیحاتتون منم مثل بقیه دوستان نمی‌دانستم که برنج دابو چه برنجی است
    برنج طارم خوش بو خوش طعم ومزه است کسی که از برنج های ایرانی مثل برنج طارم وکامفیروز استفاده کرده باشد به هیچ وجه حاضر نیست از برنجهای دیگر استفاده کند

  49. برنج های ایرانی از نظر عطر و طعم عالی که دارن اصلا قابل مقایسه با برنج های پاکستانی نیستن .هر چند که قیمت بالاتری با انواع دیگه دارن اما ارزشش رو داره چون بوی عطرش هنگام پخت هوش از سر آدم میبره

  50. سلام خسته نباشبد و خدا قوت میگویم به مجموعه آزمون بابت محصول برنج طارم هاشمی دابو ۴۲ همان طور که اشاره شد خرید از تولید کنندگان اصلی برنج که به ارائه برنج های تولید شده مشغول هستند، به صرفه تر می باشد. علاوه بر این که موجب اطمینان شما از کیفیت محصول خریداری شده نیز می شود. شما می توانید آن را با قیمت کم تر خریداری نمایید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.حتما برای صرفه جویی در هزینه و وقت خود از این سایت دیدن فرمایید

  51. با سلام و وقت بخیر. برنج یکی از بهترین غلات به شمار می‌رود. برنج منبع اصلی انرژی، مناسب برای قلب ما، ضد چاقی، غذای رژیمی خوب، کاهش بیماری روده مانند اسهال، کنترل تعادل مایعات بدن و جلوگیری از کم خونی می باشد.

  52. ممنون از اطلاعاتتون . بنده یه وانت از این نوع برنج میخوام واسه مغازم خواستم ببینم هزینه هاش چقدر میشه

    • با سلام لطفا فرم مشاوره را تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  53. سلام. تشکر میکنم از مطالبی که تو سایت قرار میدید. فقط نحوه ارسال و زمان ارسال نوشته نشده که ممنون میشم اونم برای ما توضیح بدین.

    • “با سلام و وقتتون بخیر
      شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسی که توی سایت درج شده تماس و پاسخ سوالاتتون رو بگیرین
      موفق باشید”

  54. من برنج خیلی تهیه میکردم ولی از این نوع دابو نشنیده بودم ک بخار برداشت دوم بهشون میگن دابو ممنونم از سایت خوبتون ک من ر و بااین برنج اشنا کرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما