فروش مستقیم برنج طارم دانه بلند

برنج طارم دانه بلند، از عطر، طعم و پخت بسیار خوبی برخوردار است. همچنین از پرتقاضا ترین و خوش عطر ترین انواع برنج های ایرانی به حساب می آید. انواع این محصول در نقاط مختلفی از ایران کشت می شود.

 

 

فروش مستقیم برنج طارم دانه بلند

آشنایی با انواع برنج طارم دانه بلند

خاستگاه برنج طارم به استان زنجان برمی‌ گردد، اما در حال حاضر استان‌های مازندران، گیلان و گلستان نیز این برنج ها را به تولید انبوه می‌ رسانند. در حال حاضر تنوع در دنیای برنج های طارم بسیار بالا می باشد که از بهترین آن ها می‌ توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

انواع برنج طارم از طول دانه بلندی برخوردار هستند و رنگ آن ها سفید متمایل به کرمی می باشد. در فرآیند تولید آن ها به نسبت کمی از انواع کودهای شیمیایی استفاده می شود و از ری آمادگی بالایی برخوردارند.

از انواع طارم دانه بلند می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • برنج طارم هاشمی:

در میان انواع این محصول از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد. بسیاری از زمین های کشاورزی استان مازندران از این نمونه برنج سبز می شوند. بهترین برنج طارم دانه بلند را می‌ توانید در شهرستان فریدون کنار استان مازندران تهیه کنید. برنج طارم هاشمی از ساقه های مقاومی برخوردار است. از این رو در برابر وزش بادهای تند می تواند از خود مقاومت نشان دهد. به همین دلیل بسیاری از کشاورزان نسبت به تولید این نمونه برنج رغبت نشان می‌ دهند.

  • برنج طارم عطری:

برنج طارم عطری در منطقه طارم استان زنجان و همچنین استان مازندران به تولید می‌رسد. این نمونه برنج به همراه برنج طارم هاشمی از استقبال خرید بسیار زیادی برخوردار می باشد، اما از نمونه طارم هاشمی درشت تر بوده و قدرت ری آمدن آن بیش تر می باشد.

  • برنج طارم صدری:

طارم صدری بیش تر از همه در استان گیلان و شهرستان های فومن و شفت به تولید می‌ رسد. عطر و طعم برنج نسبت به طارم دانه بلند عطری کم تر است. رنگدانه آن سفید متمایل به کرم بوده و طول دانه خام آن پس پخت به ۱۱.۷ میلی متر می رسد.

 

آشنایی با انواع برنج طارم دانه بلند

خرید برنج طارم دانه بلند به صورت عمده

در سر سفره نیمی از مردم جهان برنج یافت می‌ شود. به همین دلیل بازار خرید برنج بسیار خوب می باشد. شما می توانید انواع برنج طارم دانه بلند را از بسیاری از مناطق کشور تهیه نمایید.

بازار فروش برنج طارم  بسیار خوب است. حتی می‌ توانید به صورت عمده نسبت به تهیه آن اقدام نمایید. در این صورت خرید برای شما بهتر خواهد شد و می توانید با پرداخت کم ترین هزینه نسبت به تهیه آن ها اقدام نمایید.

به عنوان مثال فروش مستقیم بیش تر از همه در استان‌ های گیلان، مازندران، گلستان و زنجان است و شما با مراجعه به این مناطق می‌ توانید خریدی به صرفه داشته باشید.

خرید انبوه برنج طارم دانه بلند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما