صادر کننده برنج طارم هاشمی آستانه اشرفیه

صادر کننده برنج طارم هاشمی آستانه اشرفیه در صدد است. تا بهترین نوع ان را با بالاترین سبک کیفی به بازار ارائه نمایند. امروزه آستانه اشرفیه یکی از مناطق تولیدی برنج ایرانی به شمار می آید.

صادر کننده برنج طارم هاشمی آستانه اشرفیه

مشخصات ظاهری برنج طارم هاشمی

 

در حال حاضر شهرهای شمالی ایران مانند: مازندران، گیلان، گرگان، گلستان، آستانه اشرفیه و دیگر شهرها از تولید کنندگان برتر برنج ایرانی محسوب می شوند.  توانسته اند با وجود شرایط آب و هوایی مساعد. شرایط منطقه ای مناسب و نیز پتانسیل های موجود بهترین و نیز باکیفیت ترین نوع برنج ایرانی را که متعلق به این منطقه است. را تولید و نیز با قیمت مناسب روانه کشورهای خارجی نمایند.

شایان ذکر است انواع برنج های ایرانی با تنوع کیفیت همراه هستند. یکی از انواع آن برنج طارم هاشمی در آستانه اشرفیه می باشد.  معمولا زبانزد خاص و عام بوده و نیز از خواص منحصر به فرد.  همچنین کاربرد غذایی بالایی برخوردار می باشد. دارای مشتریان خاص خود می باشد.

این محصول عمده علاوه بر ارزش غذایی فراوان دارای مشخصات ظاهری خاص است.  از جمله آن می توان به کیفیت پخت عالی، عطر و بوی خاص، طعم عالی و خوشمزه، بعد از پخت نرم و دارای شکل ظاهری مناسب و رنگ تیره و یکدست است.  اغلب به صورت دمسیاه معروف است.  نیز تولید آن در استان گیلان از رونق وسیعی برخوردار می باشد. مناسب برای مهمانی ها و مجالس بزرگ می باشد.

مشخصات ظاهری برنج طارم هاشمی آستانه اشرفیه

پخش عمده برنج طارم هاشمی آستانه اشرفیه

 

همواره پخش برنج طارم هاشمی آستانه اشرفیه به روش عمده و مستقیم در سراسر کشور انجام می گیرد.  از طریق مراکز مختلف با بهترین نوع کیفیت و نیز نازل ترین قیمت و همچنین با حذف واسطه ها می باشد. زیرا پخش این محصول غذایی ارزشمند به ان روش برای مشتریان بسیار ارزانتر و مقرون به صرفه تر و نیز برای فروشنده.  تولید کننده آن از سود و منفعت زیادی برخوردار است.

لازم به ذکر است. پخش عمده برنج طارم هاشمی از طریق سایت اینترنتی محصول به روش آنلاین و غیر حضوری مزایای خاصی را دارا می باشد. سبب می شود. بر اعتماد و جلب مشتری افزوده شود. فروشنده به سود و فروش بیشتری برسد. مصرف کننده بتواند با خیال راحت از کیفیت و سالم بودن محصول آن را با تناژ بالا و نیز به طور سریع، راحت و ارزان به محصول خود دست یابد که این خود کمک بزرگی به صرفه جویی در هزینه ها و صرفه جویی در وقت را به دنبال خواهد داشت.

در انواع گوناگون با برندهای متفاوت و نیز بسته بندی های متنوع به صورت کیلویی، کیسه ای و فله ای با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب در بازار عرضه می شود.  دارای طرفداران زیادی می باشد.

البته صادر کننده برنج طارم هاشمی آستانه اشرفیه سعی می کند.  این محصول عمده را به روش مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار دهد. زیرا بسیر ارزان و نیز در امر اقتصاد کشور نقش مهمی را ایفا می نماید.

پخش عمده برنج طارم هاشمی آستانه اشرفیه

2

  1. این نوع برنج طعم خاصی داره مخصوصا با زیره ما خیلی دوست داریم خواستم ببینم قیمتش چقدر درمیاد هر کیسه؟

    • با سلام و وقتتون بخیر
      شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسی که توی سایت درج شده تماس و پاسخ سوالاتتون رو بگیرین
      موفق باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما