صادر کننده برنج طارم هاشمی شمال

صادر کننده برنج طارم هاشمی شمال

صادر کننده برنج طارم هاشمی شمال با ارائه محصولی باکیفیت توانسته بازار جهانی را به دست آورد. و به ارز آوری کشور بسیار کمک کرده است. این محصول به کشور های مختلف از جمله عراق، عربستان، ترکیه، پاکستان، افغانستان و… انجام می شود.

 

صادر کننده برنج طارم هاشمی شمال

فواید برنج ایرانی برای سلامتی بدن

برنج ایرانی بسیار مقوی بوده و برای درمان بسیاری از بیماری مفید است. و برای تقویت متابولیسم، مراقبت از پوست و کاهش فشار خون بالا بسیار استفاده می شود. برنج انرژی بدن را تامین می کند. و غنی از کربوهیدات بوده و به سوخت و ساز بدن بسیار کمک می کند. برنج فاقد چربی مضر، کلسترول و سدیم است و به عنوان یک رژیم غذایی سالم شناخته شده است. به دلیل داشتن سدیم مناسب برای کنترل فشار خون مفید بوده. و از بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کند.

برخی دیگر از خواص آن عبارتند از:

  • دارای مقادیر زیادی فیبر نامحلول است و از سرطان جلوگیری می کند و نقش مهمی بر روی درمان سرطان کولورکتال دارد، و حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان، ترکیبات فنولیک، فلاونوئید ها و ویتامین A,C بوده و از رشد ریشه سرطان جلوگیری می کند.
  • با کلاژن سازی پوست از پیری پوست جلوگیری کرده و خاصیت ضد التهاب و ضد سوزش داشته و برای درمان لک ها و قرمزی پوست بسیار مفید است.
  • ادرار آور بوده و برای تقویت سیستم گوارش بسیار مفید است و به دلیل داشتن اوریک اسید برای درمان اسهال بسیار مفید است.
  • غنی از کلسیم، نیاسین، آهن، فیبر، آهن، تیامین و ریبوفلاوین است و برای تقویت و استحکام استخوان ها مفید و از پوکی استخوان ها جلوگیری می کند.
  • دارای مقادیر زیادی منیزیم، پتاسیم و سدیم است و برای کاهش کلسترول بد موثر است و تقویت سیستم قلب و عروق کمک می کند.فواید برنج ایرانی برای سلامتی بدن

عمده فروشی و صادر کننده برنج طارم

فروش برنج طارم هاشمی به روش های گوناگونی انجام می گیرد. مجموعه ما در زمینه عرضه انواع برنج ایرانی هاشمی فعالیت می کند. که در این راستا به موفقیت های چشمگیری دست یافته است. قیمت خرید این محصول از این مجموعه برای خریدار بسیار ارزان قیمت و سود آور می باشد.

قابل ذکر است. این برنج عطر و طعم بسیار دلنشینی دارد. و در بازار های جهانی بسیار پر طرفدار می باشد. این برنج در سطح قابل قبولی است و محبوبیت بالایی دارد. قیمت برنح طارم ایرانی در بازار جهانی بسیار مقرون به صرفه می باشد و همین امر موجب ترغیب دیگر کشور ها شده است. این برنج با توجه به تعرفه های گمرگی به نقاط مختلف دنیا صادر می شود و صادرات این محصول به رشد و توسعه کشور بسیار کمک می کند.

 

عمده فروشی برنج طارم هاشمی شمال

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما