سبوس برنج ارگانیک یک انتخاب بی نظیر

سبوس برنج ارگانیک یکی از مواد غنی از ویتامین می باشد. که امروزه جزو وعده اصلی افراد در طی روز می باشد. افراد به راحتی می توانند از سبوس برنج در وعده های غذایی خود استفاده کنند و متوجه نتایج فوق العاده آن شوند. سبوس برنج امروزه طرفداران بسیاری در بین ورزشکاران دارد. چرا که این ماده غذایی سرشار از فیبر می باشد و به شرط استفاده مناسب از این محصول، می توانید از آن جهت کاهش اشتها استفاده نمایید.

سبوس برنج ارگانیک

 

سبوس ارگانیک هم مانند برنج ارگانیک طرفداران بسیاری دارد. اگر قصد خرید و استفاده از سبوس برنج ارگانیک را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در خصوص سبوس برنج ارگانیک کسب نمایید.

سبوس برنج ارگانیک بسیار خوش رنگ و خوش طعم می باشد. این ماده دارای ارزش غذایی فوق العاده ای می باشد. عده بسیاری از افراد از ارزش غذایی این ماده بی خبر هستند. این ماده به اندازه ای برای بدن مفید است که به هیچ عنوان باعث چاقی نمی شود بلکه باعث رسیدن مواد غذایی به بدن نیز می شود.

بعد از آزمایش های فراوان متوجه شدیم کمبود ویتامین ب در بدن بسیار زیاد می باشد. این کمبود در نتیجه عدم استفاده از سبوس برنج می باشد. ما در هنگام مصرف برنج تمامی پوسته برنج را می تراشیم و برنج را از پوسته کاملا تمیز می کنیم.

سبوس برنج ارگانیک

سبوس و چگونگی به دست آوردن آن

سبوس جزو فرآورده های برنج می باشد. هنگامی که برنج برداشت می شود لایه اول آن کاملا جدا و دور انداخته می شود. لایه دوم که سرشار از مواد غنی می باشد به وسیله الک جدا می شود و تحت عنوان سبوس برنج به فروش می رسد. عده ای از افراد مخصوصا ساکنین شرق آسیا برنج را همراه با شلتوک مصرف می کنند. اگر دقت کرده باشید افرادی که در شرق آسیا زندگی می کنند دارای بدنی سالم تر هستند، موهای سرشان دیرتر سفید می شود و ریزش مو در این افراد بسیار کمتر از بقیه می باشد.

خواص درمانی سبوس برنج ارگانیک

درمان کننده یبوست: بر اساس پژوهش هایی که از سمت متخصصین غذایی بر روی فیبر انجام شد، مشخص شد سبوس برنج سرشار از الیاف گیاهی می باشد. همچنین این محصول سرشار از فیبر می باشد. با مصرف فیبر در وعده های غذایی خود باعث می شوید هضم راحت تری داشته باشید و همین امر باعث درمان یبوست در بدن می شود.

باعث لاغری در افراد می شود:

هنگامی که  برای لاغری به پزشک مراجعه می کنید معمولا پزشک به شما دستور مصرف فیبر را می دهد. سبوس برنج ارگانیک غنی از فیبر می باشد. همانطور که می دانید فیبر باعث کاهش اشتها در افراد می شود. در نتیجه با مصرف این ماده غذایی دچار بی اشتهایی می شوید و نتیجه آن لاغری در افراد می باشد.

سبوس برنج ارگانیک

تقویت و شادابی در پوست بدن و صورت:

یکی از آنتی اکسیدان های قوی ویتامین ای می باشد. در این محصول ویتامین ای به وفور یافت می شود. نتیجه مصرف آنتی اکسیدان، تقویت شادابی پوست صورت و بدن می باشد. اگر دچار احساس خستگی می شوید و احساس کمبود انرژی دارید با مصرف این ماده می توانید به راحتی انرژی را به بدن خود بازگردانید.

پیشگیری از سفیدی مو:

سبوس برنج غنی از املاح معدنی و انواع ویتامین می باشد. ویتامین 5ب موجود در این محصول باعث تحریک پیاز مو می شود. نتیجه این امر کاهش ریزش موی سر و دیر تر سفید شدن مو ها می باشد.

تقویت کننده سیستم عصبی افراد:

مصرف سبوس برنج باعث افزایش متابولیسم در بدن و تقسیم سلولی می شود. نتیجه این امر تقویت سیستم عصبی در افراد می باشد.

کاهنده چربی خون در بدن:

افزایش چربی خون در بدن می تواند منجر به ایجاد کبد چرب در بدن شود. با استفاده از این ماده غنی می توانید به تری گلیسیرید بدن خود کمک کنید. برای تاثیر دوچندان این محصول می توانید یک ساعت قبل از صرف غذا یک قاشق از این محصول را در یک لیوان آب، آب میوه و یا آب مرکبات قاطی کنید و میل کنید تا متوجه تاثیرات شگفت انگیز آن شوید.

توجه داشته باشید نحوه مصرف درست این محصول نیز در عملکرد آن بی تاثیر نیست. به طور مثال اگر به قصد لاغر شدن قصد مصرف سبوس برنج را دارید بهتر است یک ساعت قبل از مصرف غذا از سبوس برنج استفاده کنید. این کار باعث می شود، طی این مدت تا صرف غذا دچار بی اشتهایی شوید و تمایلی به مصرف غذا نداشته باشید.

سایر خواص سبوس برنج اعلا ایرانی

کاهنده قند خون در بدن

حفظ سلامت قلب

کاهنده کلسترول

استحکام دهنده استخوان ها

آنتی اکسیدان بسیار بالا.

با مصرف این ماده غذایی تمامی کمبود های ویتامین در بدن خود را به صورت کامل از بین ببرید.

برای تهیه سبوس برنج ارگانیک باید در زمان کشت بذر برنج از هیچ گونه سمی استفاده نشود. چرا که پوسته برنج در معرض مستقیم سم قرار دارد.

هنگامی که برنج برداشت می شود به شالیکوبی برده می شود در آن جا پوسته اولیه برنج به صورت کامل گرفته می شود و دور انداخته می شود. در مرحله بعدی پوسته بعدی برنج به وسیله دستگاه های مجهز و پیشرفته گرفته می شود. الک می شود و آماده بسته بندی می شود تا روانه بازار شود. البته لازم به ذکر است پوسته برنج نیز مانند خود برنج در ابتدا تازه می باشد و نیاز به خشک کردن دارد. این کار باعث می شود پوسته برنج مدت زمان بیشتری ماندگاری داشته باشد. بعد از خشک کردن شلتوک و یا همان پوسته برنج، این پوسته ها روانه بازار می شود و آماده مصرف می باشد.

برای بدن خود و سلامتی خود ارزش قائل شوید و از مواد غذایی متنوع استفاده کنید تا متوجه نتایج فوق العاده آن طی گذشت زمان شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی تر در مورد سبوس برنج ارگانیک ، انواع برنج ایرانی، بهترین برنج ایرانی می توانید با مجموعه برنج آزمون به آدرس Berenjazmon.com در ارتباط باشید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما