خریدبرنج طارم هاشمی آستانه اشرفیه

خریدبرنج طارم هاشمی آستانه اشرفیه

خریدبرنج طارم هاشمی آستانه اشرفیه همیشه در بین کشاورزان و خریداران از اهمیت فراوانی برخوردار بوده است. عطر دل انگیزی که این برنج دارد. در بین تمام ارقام برنج موجود در کشور، نمونه های هاشمی به خاطر اصالت بالا و مزیت های زیادی که دارد.. پس از پخت، به صورت جامع در فضا پخش شده تا در اولین استشمام توجه هر فردی را به سمت خود جلب نماید. به منظور خرید برنج طارم هاشمی آستانه اشرفیه، لطفاً تا پایان این مقاله خواندنی با ما همراه باشید.

خرید برنج طارم هاشمی آستانه اشرفیه

روش مبارزه با کرم ساقه خوار برنج

مخرب ترین و شایع ترین آفت موجود در مزارع برنج واقع در شهرستان های شمالی نظیر آستانه اشرفیه، کرم ساقه خوار می باشد. روش های مختلف شیمیایی، مکانیکی، فیزیکی، ردیابی و بیولوژیک برای کنترل این موجود تخریب گر وجود دارد.

مهم تر از همه در گام اول، تهیه بذر ایده آل و قارچ کش خورده برای مبارزه می باشد. زیرا به این ترتیب، با پرورش محصولاتی درجه یک، آفت توان کمتری برای رخنه در ساقه ها و تخم ریزی پیدا خواهد کرد.

این آفت دارای ۴ دوره در سیکل زندگی خود می باشد. بنابراین قبل از اینکه بتواند تشکیل لارو های اولیه را دهد. می توان با روش های مکانیکی، ساقه های آسیب دیده را جداسازی نموده است. تا از تخریب سازی بیشتر آن پیشگیری نمود. موضوع دیگر تقویت هر چه بیشتر گیاه به کمک کود های ارگانیک بوده است.  کمک ضخیم شدن ساقه، کرم اجازه ای برای نفوذ و رخنه بدست نیاورد.

می توان بوسیله بهره برداری از تله های نوری با فرمونی، پروانه های بالغ را شکار نموده است.   تولید مثل حشره جلوگیری کرد. در مرحله آخر روش های بیولوژیک پیشنهاد می شود. زنبور های تری کو گراما، با ابعاد بسیار ریزی که دارند. یکی از شکارگر های طبیعی کرم ساقه خوار به شمار می آید.

این زنبور، می تواند بر روی کرم نسل اول تخم ریزی نموده و از رشد و نمود بیشتر آفت پیشگیری به عمل آورد. هم چنین تخم های خود زنبور نیز در لاشه آفت به بلوغ خواهند رسید. تا کارایی بی نظیری را به نمایش گذاشته باشد.روش مبارزه با کرم ساقه خوار برنج

توزیع برنج طارم هاشمی آستانه اشرفیه

توزیع برنج طارم هاشمی آستانه اشرفیه به صورت غیر حضوری اتفاق می افتد. یعنی مشتری با یکی از شماره های قید شده در سایت ارتباط برقرار نموده است. به مشخصات بیشتری در خصوص کالا دسترسی پیدا می نماید. مشاورین فروش در شیفت های متفاوت، آماده پاسخ گویی به پرسش های مطرح شده از جانب مخاطبین بوده تا بهترین خرید اتفاق افتاده باشد.

خریدبرنج طارم آستانه اشرفیه ارسال برنج در کیسه های درجه یک انجام می شود تا دیگر از این بابت مشکلی وجود نداشته است.  به صورت سالم کالا بدست مشتری رسیده باشد.توزیع برنج طارم هاشمی آستانه اشرفیه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما