تولید کننده برنج طارم محلی

تولید کننده برنج طارم محلی

تولید کننده برنج طارم محلی در این مرکز می باشد. این روزها تولید کننده برنج طارم محلی این محصول را با بهره گیری از دستگاه های مدرن به خوبی تمیز و بوجاری نموده و پس از آماده شدن در بسته بندی استاندارد و متنوع راهی بازار فروش می کند.
برنج های تولید شده در شمال شامل انواع گونه‌های متنوعی هستند. و یکی از مرغوب ترین آنها برنج طارم است. که به علت کیفیت بالا و خوش پخت بودن دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است. تولید کننده برنج طارم محلی

برنج طارم محلی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

از ویژگی های برنج طارم محلی خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این برنج باریک و استخوانی است. و دارای رنگی سفید متمایل به کرم می باشد.
  • دارای عطر و بوی بسیار خوبی است و پس از پخت به خوبی ری می کند و نرمی و کیفیت خود را ساعت ها پس از پخت حفظ می‌کند.
  • برنجی یکدست و یک شکل است و عاری از هرگونه شکستگی و ناخالصی می باشد.
  • به بهترین شکل سورت و تمیز شده است. و بسته بندی مناسب و استانداردی دارد و تمامی مشخصات محصول بر روی بسته درج شده است.
  • این برنج به صورت کته و آبکش شده مورد استفاده قرار می گیر.  و یکی از برنج های پرخاصیت و پرمصرف‌ می باشد.

برنج محلی طارم به دلیل مرغوبیت از  تولید و فروش بالایی برخودار می باشد. و بسیاری از رستوران ها، آشپزخانه های صنعتی، هتل ها و شرکت های بازرگانی از خریداران عمده این برنج می باشند.
و آن را با مناسب ترین قیمت تهیه می کنند. برنج طارم سرشار از کربوهیدرات، پروتئین، املاح معدنی و ویتامین های مفید است. و در حفظ سلامت بدن و پیشگیری از امراض مختلف نقش موثری دارد.

برنج طارم محلی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

تولید کننده برنج محلی طارم

امروزه صادرات برنج طارم محلی به بسیاری از کشورهای جهان با ضمانت کیفیت توسط شرکت های بازرگانی انجام می شود. که به علت عطر و طعم عالی در آنجا نیز بسیار پرفروش است و طرفداران زیادی دارد.
صادرات انواع برنج محلی باعث ارزآوری خوبی برای کشور می شود. و در بهبود روابط تجاری و بازرگانی ایران با سایر کشورها مؤثر است. همچنین موجب فراهم شدن مشاغل جدید می شود که این امر نرخ بیکاری را کاهش می دهد.

برنج محلی طارم در استان های گیلان و مازندران با بهترین کیفیت کشت و پرورش داده می شود. زیرا در این مناطق شرایط مناسبی برای رشد انواع برنج مهیا می باشد و خاک حاصلخیز و دمای معتدل باعث رشد سریع تر و بهتر این محصول می شود.
برنج پس از برداشت از شالیزارها باید به خوبی تمیز و سورت شود و ضایعات از آن جداسازی شده و سپس وارد قسمت بسته بندی می شود و در بسته های مناسب و در اوزان مختلف ارائه می گردد.

صادرات کلی برنج طارم محلی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما