تولید برنج هاشمی سفید

برنج هاشمی سفید، از بهترین و گران قیمت ترین برنج ایرانی به شمار می رود. چون این برنج درجه یک بوده و دارای کیفیت عالی و طعم بی نظیری است که در دنیا نظیرش را نمی توان یافت. بازار پخش برنج طارم هاشمی درجه یک این محصول را با قیمت مناسب و به شیوه های متفاوت به فروش می رساند. و خریداران عمده می توانند این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت با حذف واسطه ها خریداری نمایند.

 

تولید برنج هاشمی سفید

از صفر تا صد سفید کردن برنج هاشمی سفید

برنجی که به دست مصرف کننده می رسد کاملا سفید بوده و دانه های درشت و اعلا می باشد. اما برنج هاشمی سفید در ابتدا همانند گندم دارای یک پوشش قهوه ای مانند است تا به دست مشتری برسد. آن را در کارخانه های بزرگ شالی کوبی سفید می کنند. دانه های برنج قبل از سفید شدن را شلتوک می نامند. برنج را بعد از اینکه برداشت می کنند ابتدا آن را در مقابل نور مستقیم خورشید خشک می کنند.

بعد از اینکه برنج به شالی کوبی منتقل شد نیاز است مراحل مختلفی را از سر بگذراند تا به رنگ سفید تبدیل شده تا قابلیت پختن را داشته باشد. ابتدا انواع کاه و سنگ را از شلتوک جدا می کنند. و در مرحله بعدی به وسیله دستگاه های نظیر پوست کن تیغه ای یا گریز از مرکز برنج های قهوه ای را پوست می کنند. بعد از این مرحله پوسته قهوه ای رنگ و دانه های شکسته برنج از هم جدا می شوند.

مهمترین مرحله سایش برنج می باشد. که در دستگاه های استوانه ای یا افقی انجام می شود. که در این روش با سایشی که بر روی این دانه ها داده می شود. برنج به خوبی سفید شده و درخشنده می شود. پس از طی مراحل مختلف که صفر تا صد آن را در این مطلب بیان نمودیم. برنج هاشمی سفید را برای بسته بندی آماده می کنند.

 

از صفر تا صد سفید کردن برنج

پخش انبوه برنج هاشمی سفید

برنج هاشمی سفید دسته بندی های مختلفی دارد. این دسته بندی به دانه های کامل، نیم دانه و لاشه تقسیم می شوند. که در پروژه سفید کردن برنج به این صورت تبدیل می گردد. پخش برنج هاشمی با کیفیتی عالی در شهر های مختلفی صورت می پذیرد.کشاورزان برای اینکه مشتری بتواند با قیمتی ارزانتر برنج را بخرد واسطه ها را در این بین حذف نموده و خودشان مستقیما کالا را به فروش می رسانند.

پخش انبوه برنج طارم هاشمی در بسته بندی های کوچک و بزرگی صورت می پذیرد. که مصرف کننده از طریق سایت این کالا را به صورت آنلاین سفارش می دهد. و پخش کننده اصلی آن را به مشتریان تمام نقاط کشور ارسال می دارد.

تولید برنج هاشمی سفید در کشور به صورت انبوهی انجام می شود . زیرا مشتریان زیادی در سراسر دنیا برای خرید این محصول اقدام می کنند. تولیدی برنج به روش های مدرنی صورت می پذیرد و ارگانیک بوده و در دو کشت چین اول و چین دوم تولید می شود.

 

پخش انبوه برنج هاشمی سفید

33

  1. سلام به همه، من تو تجربه شخصی خودم تا این لحظه برنج هاشمی رو بهترین برنج دیدم و حتی یه بار یک برنج یکم معمولی‌تر گرفتیم، نمیگم بد بود ولی همسرم اون رضایتی که از برنج هاشمی داشت رو از اون برنج جدید نداشت

  2. برنج طارم هاشمی به دلیل عطربینظیروطمع فوق العاده نامی آشناست که همیشه زینت بخش مجالس مهمانی وسفره های بسیاری ازایرانی هاست

  3. سلام همانطور که از نام این برنج مشخص است برنج طارم هاشمی محصول شمال ایران بوده که کیفیت و‌مرغوبیت بی نظیری دارد و عطر و بوی آن خاص و بی نظیر است

  4. با سلام و مرسی از سایت خوبتون.
    خب شما ارسال دارین فقط اینکه ارسالتون رایگانه یا نه؟چون من یکبار گرفتم خیلی خوش عطر و خوشمزه بود و واقعا مناسب یک سفره ایرانی هستش.

  5. سلام من تجربه خرید از سایت شما را دارم و برنج هاشمی مرغوبی را توانستم به کمک کارشناسان بخش فروش از شما تهیه کنم پیشنهاد میکنم اگر قصد خرید غیر حضوری را دارید از این سایت ثبت سفارش کنید.

  6. سلام.وقت بخیر.ممنونم از شما بابت شفاف سازی و همچنین ارائه محصول خیلی خوبتون.ابتدا سوال داشتم که آیا امکان برنج نکوبیده شده یا همون قهوه ای رو هم میشه داشت؟
    بنده برای لاغری و رژیم بهم گفته شده که حتما از برنج قهوه ای استفاده کنم و برنجی که سفیدش نکرده باشن رو میگن برنج قهوه ای البته این صحبت طبق اطلاعاتی هست که بهم داده شده.بعد خواستم بابت نرمی برنج و پختش از شما سوال کنم که چجوری هست آیا نرم هست بعد از پخت؟
    تشکر میکنم از ارائه برنج های خوبتون.
    وقتتون بخیر و شادی

    • سلام
      برنج قهوه ای به نسبت بعد پخت بافت سفت تری دارد ولی بازهم برای کسب اطلاعات و هماهنگی تماس بگیرید.

  7. سلام دوستان عزیز من تو تجربه شخصی خودم تا این لحظه برنج هاشمی رو بهترین برنج دیدم و حتی یه بار یک برنج یکم معمولی‌تر گرفتیم نمیگم زیادبد بود ولی خانواده رضایتی که از برنج هاشمی داشت رو از اون برنج جدید نداشت

  8. برنج قهوه ای هم تولید دارید ک ازتون خرید کنیم بخاطر فایده ی بالای این برنج میخواستم بدونم اگر داشتید چه بهتر از شما خرید کنیم

  9. *با درود و عرض ادب *

    از برنج همه‌ی خانواده‌ها استفاده می‌کنن، توی مراسم‌هایی هست توی جشن، توی مهمونی، توی عروسی و… همه سعی می‌کنن برنج درست کنن به همین دلیل خیلی فروش داشته و برنج هاشمی سفید هم می‌تونه‌یه محصولی با کیفیت و درجه یک باشه که ازش استفاده‌های زیادی میشه و خرید خیلی خوبی هم داره.

    *‌امید وارم که همیشه در این مسیری که دارید موفق و سر بلند باشید *
    با سپاس فراوان

  10. ببخشید برای نمونه حداقل مقدار چقدر ممکنه ارسال کنین؟ راستش من این برنج رو بیرون خیلی گرون تر گرفتم میخوام از لحاظ کیفیت از شما مطمئن بشم بعد سفارش بدم

    • “با سلام و وقتتون بخیر
      شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسی که توی سایت درج شده تماس و پاسخ سوالاتتون رو بگیرین
      موفق باشید”

  11. با سلام
    آیا برنج هاشمی سفید از نظر بسته بندی کیفیت بالایی دارد ویا بسته بندی آن برای صادرات متفاوت هست؟

    • “با سلام و وقتتون بخیر
      شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسی که توی سایت درج شده تماس و پاسخ سوالاتتون رو بگیرین
      موفق باشید”

  12. با سلام و خسته نباشی می‌گوییم میخواستم بدونم آیا شما ارسال هم دارید ارسالتان رایگان هست برای کل کشور ؟

    • “با سلام و وقتتون بخیر
      شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسی که توی سایت درج شده تماس و پاسخ سوالاتتون رو بگیرین
      موفق باشید”

  13. برنج هاشمی یکی از بهترین نوع برنج های موجود در بازار ایران هست که طعم و عطر خاص اون باعث شده که طرفداران زیادی داشته باشه.

  14. برنج هاشمی هم خوش پخته و هم خوشمزه. من خودم از برنج های دیگر نیز استفاده کردم بد نبودند ولی برنج هاشمی رو به بقیه ترجیح دادم و همیشه از این استفاده می کنم. به شما نیز توصیه میکنم از این برنج استفاده کنید.

  15. سلام سپاس فراوان از شما عزیزان بنده سفارشم به دستم رسیده و از کیفیتش راضی بودم دم همتون گرم

  16. سلام وقتتون بخیر شما فروش حضوری هم دارید؟ قیمت ها به چه صورته؟ تضمین کیفیت دارید؟ من به صورت کلی میخوام خرید کنم

  17. سلام برنج هاشمی عالیه من خودم برای خانه استفاده کردم عطر و طعمش عالیه
    تشکر از شما بابت خدمات و محصول خوبتون

  18. سلام عليكم ، ايرانيان سراسر دنيا عاشق خوردن برنج اعلا هاشمي هستند انشالله كه بتوانند و تهيه كنند

  19. سلام و تشکر از مجموعه توانمند آزمون که همیشه بهترین برنج هارو به دست مشتریا میرسونه و باعث لذت بردن از غذا برای ما شده.

  20. با سلام
    خسته نباشید
    ان شاء الله که قیمت برنج طوری باشه که همه مردم بتونن خریداری کنند . متاسفانه این روزها به طرز عجیبی در حال بالا رفتن هست .
    سوالی داشتم : شما سبوس برنج هم دارید ؟ اگر بله چطور میتونم خریداری کنم ؟

  21. سلام ردز بخیر .ب نج هاشمی سفید یکی از بهترین وگرانترین برنجهاست چون درجه یک هست واز کیفیت بالایی برخورداره طعم وبوی بی نظیری داره

  22. سلام من از خریدم که خیلی راضیم واقعا محصولاتتون عالیه به همه اقواممون هم معرفیتون کردم
    اخه چند شب پیش مهمون داشتم و از برنج شما پختم وهمه عاشق برنج شده بودن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما