توزیع کننده برنج طارم هاشمی اعلا

توزیع کننده برنج طارم هاشمی اعلا

توزیع کننده برنج طارم هاشمی اعلا بهترین محصول را با کیفیتی عالی به بازار عرضه می کند. فروش این برنج به صورت فله و بسته بندی صورت می گیرد. شما می توانید برنج طارم هاشمی اعلا را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

برنج طارم هاشمی یک نوع برنج اصیل ایرانی است. این محصول علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی به کشورهای زیادی از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود.

 

توزیع کننده برنج طارم هاشمی اعلا

نکات مهم برای تولید برنج طارم هاشمی اعلا

برنج هاشمی یکی از انواع پرطرفدار ایرانی است. این محصول محبوبیت بالایی دارد. توانسته جایگاه خود را در بازار برنج کشور به دست آورد. به این برنج، طارم هاشمی نیز گفته می شود.

  • طارم هاشمی در شهر هایی از قبیل رشت، گیلان، آستانه اشرفیه، لاهیجان، فریدون کنار و آستارا کشت می شود.
  • برنج طارم هاشمی مواد مغذی زیادی دارد. ایپن محصول در رساندن ویتامین ها و کربوهیدرات های روزمره به بدن به خوبی عمل می کند. مصرف این نوع برنج سبب پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی می شود. در سلامت دستگاه گوارش و روده بزرگ نقش دارد. آنتی اکسیدان موجود در این برنج باعث کاهش فشار خون می شود.
  • برنج هاشمی، بازدهی و محصول بیشتری دارد به عبارت دیگر صرفه کشت بیشتری نسبت به برنج دم سیاه دارد، به علت ساقه نازکتر کمتر دچار آفت زدگی می شود و این باعث صرفه جویی در مصرف آفت کش است و محیط زیست و شالیزار را از آلودگی زیست محیطی حفظ می کند.
  • برنج هاشمی نسبت به سایر انواع برنج ایرانی از قیمت بالاتری برخوردار است، عطر و طعم بهتری دارد، رایحه آن ماندگارتر است و همچنین آن را می توان مدت زمان بیشتری نگه داشت بدون اینکه آفت زده شود. اندازه طارم هاشمی قدری از برنج دم سیاه کوتاه تر است، رنگ برنج دم سیاه سفید متمایل به کرم حال آنکه رنگ برنج هاشمی سفید متمایل به زرد می باشد لازم به ذکر است که پخت برنج هاشمی بسیار آسان تر و دلپذیرتر از سایر انواع برنج است.

نکات مهم برای تولید برنج طارم هاشمی اعلا

مرکز عرضه و توزیع برنج طارم هاشمی اعلا

عرضه برنج طارم هاشمی به دو شکل حضوری و اینترنتی صورت می گیرد. امروزه شاهد این هستیم که سایت ها و بازار های اینترنتی بسیاری به وجود آمده اند که به فروش و عرضه کلی و جزئی انواع برنج مشغول می باشند.

  • این وب سایت در تلاش است تا با حذف کردن واسطه ها محصول با کیفیت خود را با قیمت مناسب به مشتری ارائه دهد.
  • شما می توانید خرید برنج را از این سایت انجام دهید و محصول مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.
  • این توزیع کننده برنج می کوشد تا محصول خود را با نازل ترین قیمت به بازار عرضه کند.

مرکز عرضه برنج طارم هاشمی اعلا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما