توزیع مستقیم برنج طارم معطر

توزیع مستقیم برنج طارم معطر در سراسر ایران امکان پذیر می باشد. ری کشی مناسب و عطر و بوی فوق العاده این برنج و ظاهر مناسب آن را جزو پرفروش ترین محصولات موجود در بازار نموده است.برنج طارم معطر از ارقام تجاری و صادراتی نیز بشمار می آید و کیفیت مرغوبی دارد.توزیع مستقیم برنج طارم معطر

آشنایی با ویژگی های برنج طارم معطر

از مهمترین ویژگی این نوع برنج عطر و بوی مسحور کننده ای است. که در هنگام پخت از آن به مشام می رسد. طبخ بسیار خوبی دارد و از ری کشی مناسبی برخوردار می باشد.

دانه های برنج معطر همگی کامل هستند. و فاقد هر گونه نیم دانه یا شکستگی و کاملا تمیز و سورت شده به دست مشتری می رسد. در هنگام پخت به بالاترین قد ممکن می رسد و کشیدگی فوق العاده ای دارد. به لحاظ حجم عالی و توپر می باشد و طعم آن بی نظیر است.

این برنج در انواع مختلفی قابلیت عرضه به بازار را دارد. طارم هاشمی نمونه مرغوب و با کیفیتی از آن می باشد. به لحاظ رنگ سفید است اما گرایش به رنگ شیری و کرم را دارد.در کاشت این محصول به ندرت از سموم و مواد شیمیایی استفاده شده است و تقریبا می توان گفت جزو محصولات ارگانیک بشمار می آید.

برنج معطر محبوبیت بسیار خوبی در میان عوام و همچنین مشتریان دارد و آمار فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. در جهت اطلاع رسانی به شما عزیزان باید به این نکته اذعان داشت که طارم هاشمی تلفیقی از دو گونه از ارقام برنج طارم و هاشمی می باشد.

آشنایی با ویژگی های برنج طارم معطر

توزیع مستقیم برنج طارم معطر

برنج طارم معطر با کیفیت بسیار مرغوب و عطر و بوی عالی با قیمت عمده و مستقیم از طریق سایت به فروش می رسد. عرضه برنج طارم با کیفیت بسیار خوب و مرغوبیت لازم است. و در اوزان مختلف و بسته بندی کیسه ای و برند معتبر قابلیت عرضه به مشتریان را دارد.

این برنج از ارقام مهم صادراتی بشمار می آید. و طعم و مزه فوق العاده دلچسب و لذیذی دارد. توزیع برنج در ارقام مختلف و با کیفیت خوب انجام می شود. و اصولا مراکز نمایندگی و عمده فروش ها در جهت تامین اقلام مورد نظر خود به این مراکز مراجعه می نمایند.

طارم هاشمی معطر از مرغوب ترین برنج های تولید شمال می باشد. و فاقد هر گونه شکستگی دانه است و ری کشی عالی دارد. برای خرید این برنج می توانید از طریق برقراری ارتباط با سایت سفارش خود را در تناژ مورد نظر ثبت نموده  و در اسرع وقت به آدرس اعلام شده تحویل بگیرید.

مرکز عرضه برنج طارم معطر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما