توزیع مستقیم برنج طارم ایرانی

توزیع مستقیم برنج طارم ایرانی

توزیع مستقیم برنج طارم ایرانی، به صورت عمده و جزئی صورت می گیرد. همچنین شما می توانید برای خرید این محصول، با کیفیت بالا و قیمت مناسب به این سایت مراجعه نمایید.

 

توزیع مستقیم برنج طارم ایرانی

برنج طارم ایرانی چه مشخصاتی دارد؟

برنج طارم جزو خوش پخت ترین و مرغوب ترین ارقام برنج در کشور ایران می باشد. که برای نخستین بار در استان زنجان و شهر طارم مورد کشت قرار گرفت. و به همین خاطر این برنج به برنج طارم معروف شده است.
امروزه کاشت برنج طارم اغلب در شهرهای شمالی کشور نظیر گلستان و مازندران انجام می ‌شود. برنج ‌های کشت شده در استان‌ های شمالی به دلیل اینکه این خطه از کشور دارای آب و هوای بسیار مناسبی برای کاشت این برنج می باشد. از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

برنج طارم ایرانی دارای دانه های کشیده بوده و رنگ آن کرم می باشد. برنج طارم دارای عطر بسیار زیادی می باشد. که در حین پخت بوی آن فضا را اشباع می کند و موجب برانگیختن اشتها می شود.
لازم به ذکر است. که برای پخت برنج طارم می توان از هر دو روش کته و آبکش استفاده کرد و منعی برای نحوه پخت آن وجود ندارد. کار کشت برنج طارم ایرانی معمولاً در اوایل فروردین آغاز می ‌شود و کشاورزان در طول این دوره اقدام به آماده کردن بذر، خزانه، شالیزار و کاشت نشا می ‌نمایند.

برنج طارم ایرانی معمولا در اواخر تیرماه آماده برداشت است. و می توان آن را از شالیزارها برداشت نمود. به دلیل کیفیت بسیار بالای عطر و طعم این نوع برنج، قیمت آن نسبت به سایر برنج هایی که در بازار وجود دارد اندکی بالاتر می باشد.برنج طارم ایرانی چه مشخصاتی دارد؟

عرضه کننده و توزیع مستقیم برنج

وب سایت ما به عنوان عرضه کننده برنج طارم ایرانی اقدام به فروش آنلاین این محصول به مشتریان ساکن شهرهای مختلف کشور می کند. لازم به ذکر است که کیفیت برنج طارمی که به دست خریداران محترم می رسد. باید به قدری بالا باشد که تمامی خریداران پس از دریافت محصول و مشاهده کیفیت بالای برنج اقدام به خرید مجدد برنج کنند.

به دلیل اینکه عرضه مستقیم و بدون واسطه این برنج ها موجب کاهش قیمت تمام شده. کالا برای خریداران می گردد در نتیجه اغلب مردم ترجیح می دهند. تا این محصول را از عرضه کنندگان مستقیم خریداری نمایند.

توزیع مستقیم برنج طارم ایرانی،ارقام مختلفی از برنج توسط شالیکاران ایرانی به بازار عرضه می شود و دارای کیفیت پخت متفاوتی می باشند. یکی از ارقام مهم برنج‌ های کشت شده در کشور ایران برنج‌ طارم ایرانی می باشد.

همچنین دارای کیفیت پخت و عطر بسیار منحصر به فردی است. توزیع برنج طارم ایرانی به صورت مستقیم به وسیله وب سایت ها انجام می ‌شود. و این برنج با قیمت مناسبی به دست مصرف کنندگان می رسد.

عرضه کننده برنج طارم ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما