توزیع مستقیم برنج طارم درجه یک

توزیع برنج طارم درجه یک توسط تولید کننده این محصول در سراسر کشور انجام می ‌شود و خریدار می ‌توانند در ارتباط مستقیم سفارش آن را اعلام کنند. بسته بندی مخصوص برنج که مانع از کاهش کیفیت آن به مرور زمان می شود. در اسرع وقت به دست آنها برسد.برنج طارم یکی از برنج های باکیفیت ایرانی است. در ارقام گوناگون در بازار برنج ایرانی وجود دارد . سالانه مقادیر قابل توجهی از آن در استان های شمالی کشور تولید می‌شود. توزیع مستقیم برنج طارم درجه یک

اطلاعات کاربردی درباره برنج طارم درجه یک

برای اولین بار در کشور توزیع طارم درجه یک در شهرستان طارم استان زنجان کشت شده است. سپس کشت آن در استان های شمالی نیز رواج یافت. این برنج را با توجه به نوع منطقه‌ای که در آن کشت می ‌شود. دارای نام های متفاوتی از جمله برنج طارم صدری، هاشمی، دم سیاه، عطری و سنگ طارم است.

از میان آنها برنج طارم آستانه اشرفیه که به برنج طارم دم سیاه معروف است. خوشپخت ترین آنها به شمار می رود. انواع برنج طارم درجه یک دارای شکل استخوانی بوده و رنگشان سفید مایل به کرم می باشد و میزان تولید در هکتار آنها نسبتا پایین است.

این برنج درجه یک بعد از پخت دارای عطر و رایحه بسیار خوبی است. میزان ری آن بسیار عالی است . ری درواقع همان حجیم شدن و قد کشیدن برنج بعد از فرایند پخت بوده که در برنج طارم یکی از ویژگی‌های شاخص آن می ‌باشد.

انواع برنج طارم درجه یک با توجه به رقم آن ممکن است دارای اندازه متوسط یا بزرگ باشند که در شکل ظاهری برنج بعد از پخت بسیار موثر است.

نحوه پخت این برنج به دو روش برنج آبکش و کت می باشد. که در روش کته ارزش غذایی این برنج به مقدار قابل توجهی محفوظ می ماند ولی در نوع آبکش در اثر شستشو معمولاً به همراه برنج برخی از ماده غذایی آن از جمله نشاسته از دست می رود.اطلاعات کاربردی درباره برنج طارم درجه یک

ارائه کننده توزیع طارم درجه یک

ارائه کننده توزیع طارم درجه یک جهت تامین مرغوب ترین انواع برنج کشت شده در سطح کشور اقدام به عرضه آن به صورت کیسه ای نموده است. آن را به هر نقطه از کشور که خریداران مایل باشد ارسال کند.

برای ارتباط با این ارائه کننده می توان از طریق همین وب سایت اقدام نمود. ثبت سفارش را انجام داد. در این وب سایت اطلاعات مربوط به مشخصات این برنج آورده شده است. خریدار می ‌تواند به راحتی ثبت سفارش را تنها با چند کلیک انجام دهد.

ارائه کننده برنج طارم درجه یک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما