توزیع برنج سرلاشه طارم هاشمی بدون واسطه

توزیع برنج سرلاشه طارم هاشمی بدون واسطه

توزیع برنج سرلاشه طارم هاشمی بدون واسطه، توسط مراکز پخش این محصول صورت می گیرد. این محصول، دارای چند درجه کیفی مختلف است. که بر اساس شکل ظاهری و اندازه دانه های آن تعیین می گردد. بر این اساس برنج را به چهار گروه تقسیم بندی می کنند. که شامل برنج دانه، نیم دانه، لاشه و سرلاشه است. که در اثر انجام عملیات پاک سازی، خشک و فراوری برنج در کارخانه حاصل می شوند.

توزیع برنج سرلاشه طارم هاشمی بدون واسطه

موارد استفاده از برنج طارم

برنج سرلاشه طارم هاشمی، محصولی صد در صد اصل و طبیعی است، که به همین گونه تعلق دارد و در ترکیبات، فواید، عطر و طعم هیچ فرقی با محصول اصلی خود ندارد. تنها فرق آن ها شکل ظاهری و اندازه دانه های برنج است. که در نوع سرلاشه، بدلیل اعمال حرارت و فشار در کارخانه، دانه های برنج شکسته شده اند.

موارد استفاده از این نوع برنج شامل موارد زیر است:

  • از آنجایی که نرخ برنج سرلاشه، نسبت به برنج دانه یا کامل کمی ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. طبقات ضعیف تر جامعه که توانایی خرید برنج را ندارند، می توانند از این محصول استفاده کنند. به طور کلی می توان برای مصارف روزمره و خانگی این برنج را به کار برد، تا کمی از هزینه های تامین مایحتاج زندگی کم گردد.
  • با استفاده از این برنج، که به سرعت پخته شده و حلیم خوبی از خود پس می دهد. می توان شله زرد، شیر برنج و انواع آش را تهیه نمود. بدین ترتیب کیفیت این غذا ها نیز بهتر خواهد شد.
  • با برنج سرلاشه می توان به تولید کردن آرد برنج برای پخت انواع شیرینی جات، کیک و حلوا پرداخت. بسیاری از مراکز تولیدی و صنعتی این محصول را برای تهیه آرد مورد نیاز خود مورد استفاده قرار می دهند.موارد استفاده از برنج طارم

کارخانه تولید برنج سرلاشه طارم هاشمی

کارخانه های شالیکوبی، در زمان فراوری کردن، پاکسازی، خشک نمودن و تولید برنج طارم هاشمی، دانه های آسیب دیده و شکسته شده آن را توسط الک از محصول اصلی جدا نموده و تحت عنوان برنج سرلاشه بسته بندی می کنند و روانه بازار های مصرف می سازند.

مراکز پخش نیز آن را به صورت انبوه از کارخانه ها خریداری می کنند. سپس در حجم کلی یا جزئی به خریداران ارائه می دهند. از آنجایی که نرخ این محصول ارزان تر از برنج دانه است، از محبوبیت خیلی زیادی در بین مردم برخوردار می باشد.

واحد های فروش این محصول آن را به شیوه های مختلفی به مصرف کننده ها ارائه می دهند. یکی از این شیوه ها، به کار گیری درگاه های فروش آنلاین مختلف همچون این وب سایت است.کارخانه تولید برنج سرلاشه طارم هاشمی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما