توزیع برنج ایرانی چگونه انجام می شود؟

توزیع برنج ایرانی و روش های انجام آن.

با قاطعیت می توان بیان کرد برنج بعد از نان مهم ترین وعده غذایی ایرانیان می باشد. برنج یکی از اساسی ترین غلات مورد استفاده ایرانیان می باشد. این وعده اصلی تقریبا هر روزه در خانه تمام ایرانی ها طبخ می شود. یکی از اساسی ترین مواردی که باعث محبوبیت این وعده در بین ایرانیان شده است، فرهنگ می باشد. فرهنگ ایرانیان باعث شده است افراد زیادی به دنبال راه اندازی یک فروشگاه برنج و غلات باشند. در ادامه این مقاله راه های توزیع برنج ایرانی را بررسی می کنیم.

توزیع برنج ایرانی

 

ارائه صد در صدی یک برنج خالص

یکی از بهترین ترین روش های توزیع برنج ایرانی توزیع آن به صورت صد در صد خالص می باشد. توجه داشته باشید ارائه یک برنج خالص به مشتری بهترین روش تبلیغات و توزیع برنج می باشد. چرا که با ارائه صد در صدی یک برنج خالص تبلیغ مجموعه شما دهان به دهان می چرخد و ناخواسته باعث افزایش مشتریان شما می شود. استفاده از یک بسته بندی خاص و ویژه یکی دیگر از راه های افزایش مشتری می باشد. با استفاده از یک ایده خلاقانه به راحتی در ذهن مشتری ماندگار می شوید. این روش نیز یکی از روش های توزیع برنج ایرانی می باشد.

ضوابط توزیع و واردات بهترین برنج ایرانی

این ضوابط از جمله مهم ترین ضوابطی است که توزیع کنندگان برنج باید به آن توجه کنند. در استان های شمالی ایران حدود 200 هزار هکتار زمین به زیر کشت شالی های موجود در شمال می رود. این محدوده با آب و هوای حاصلخیزی که دارد بزرگ ترین تولید کننده در سطح کشور می باشد. شاید برایتان جالب باشد برنج طارم در استان مازندران رتبه اول در صادرات را به خود اختصاص داده است.

برای تهیه یک برنج با کیفیت باید خرید خود را به صورت مستقیم از استان های شمالی کشور و یا از مجموعه های معتبر انجام دهید. این برنج به تمام شهر های داخلی و کشور های خارجی توزیع می شود. نحوه توزیع این برنج به گونه ای است که بر اساس تناژ، مبلغ حمل و نقل محاسبه می شود.

عده ای از افراد بر این باور هستند که اگر برنج مورد نیاز خود را از کشاورزان تهیه کنند و توزیع کنند به صرفه تر می باشد. در حالی که این چنین نیست کیفیتی که می توانید از کارخانجات برنج انتظار داشته باشید را نمی توانید از کشاورز انتظار داشته باشید. چرا که کارخانه به وسیله دستگاه های خاص باعث یک دست شدن برنج می شوند که همین یکی از نکات طلایی در خصوص توزیع برنج می باشد.

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است با توزیع کنندگان مستقیم برنج یعنی کشاورزان برخورد کنید تناژ محدود در برنج قابل ارائه به مشتری می باشد. چرا که هر کشاورز با توجه به مقدار هکتاری که برنج در آن می کارد  تناژ محدودی از آن برنج را دارد. اما با خرید از کارخانه و یا مجموعه های معتبر می توانید این اطمینان را حاصل کنید که خریدی مطمئن و با کیفیت خواهید داشت.

 

فروشگاه اینترنی خرید انواع برنج ایرانی

امروزه فروشگاه های اینترنتی  بسیاری جهت خرید برنج در کشور موجود هستند که به راحتی با اطمینان به این مجموعه ها می توانید یک خرید راحت و حرفه ای را تجربه نمایید. لازمه اعتماد به یک فروشگاه اینترنتی داشتن تمام نماد های مورد اعتماد در حوزه خرید اینترنتی می باشد. در نتیجه خرید خود را از یک فروشگاه اینترنتی با سابقه کاری موفق انجام دهید تا برنجی لذیذ و خوش طعم را خریداری نمایید.

افراد با سلایق مختلف به دنبال خرید برنج هستند. یک توزیع کننده خبره باید نیاز مشتری را بداند و با توجه به نیاز مشتری بهترین را به او معرفی نماید. چرا که عده ای از افراد به دنبال عطر در برنج هستند. عده ای به دنبال طعم و خوش پخت بودن برنج هستند. عده ای دیگر نیز به دنبال ری در برنج هستند چرا که شکل و مجلسی بودن برنج برای عده ای بسیار مهم می باشد.

یک فروشگاه اینترنتی با سابقه باید توانایی تامین هر نوع برنجی را در تناژ های مختلف داشته باشد. و توانایی ارائه یک مشاوره خبره را داشته باشد.

توزیع برنج

 

عوامل مختلفی که خصوص توزیع برنج دخیل می باشد.

نحوه توزیع برنج در بازار ایران به عوامل بسیاری وابسته است. یکی از مهم ترین عواملی که در توزیع برنج ایرانی در بازار کشور تاثیر گذار می باشد شرایط روز بازار ایران می باشد. به طور مثال مهم است که بازار ایران در نوسان به سر ببرد و یا ثبات داشته باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید اگر بازار روز در حالت نوسان باشد توزیع کنندگان علاقه ای به توزیع برنج ندارند. آن ها علاقه دارند برنج در انبارهایشان بماند تا روز به روز گران تر از قبل شود. در حالت کلی می توان بیان کرد به دنبال مجموعه ای در حوزه توزیع برنج باشید که در هر حالتی چه در ثبات بازار و چه در نوسان بازار، فروشی یکسان داشته باشد. یکی از مواردی که می تواند به وسیله آن از حرفه ای بودن یک مجموعه اطمینان حاصل کنید همین مورد است.

نکته دیگری که در توزیع برنج ایرانی دخیل است زمان توزیع است. در ماه های مرداد توزیع برنج ایرانی بسیار بالا می باشد. در همین زمان است که قیمت برنج نیز در مقایسه با ماه های دیگر کاهش پیدا می کند.

اما شب عید تقاضا برای برنج بسیار زیاد می شود و توزیع در آن زمان است که کم تر از مواقع دیگر است. در این هنگام است که قیمت برنج نسبت به ماه های دیگر افزایش پیدا می کند. در هنگام خرید برنج ایرانی به دنبال یک توزیع کننده منصف باشید تا خریدی حرفه ای را تجربه نمایید. به دنبال بهترین ها باشید چرا که شما لایق بهترین ها هستید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی تر در مورد توزیع برنج ایرانی، قیمت برنج ایرانی می توانید با مجموعه برنج آزمون به آدرس Berenjazmon.com در ارتباط باشید.

 

توزیع برنج ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما