توزیع کننده برنج طارم هاشمی درجه یک شمال

برنج طارم هاشمی شمال، به صورت عمده عرضه می شود. یکی از خوش پخت ترین برنج های ایرانی موجود در بازار برنج طارم هاشمی درجه یک شمال می باشد. این محصول طعم و عطر بسیار خوبی و بی نظیری دارد. به همین دلیل توانسته جایگاه ویژه ‌ای را در میان خانوارهای ایرانی کسب کند.

 

توزیع کننده برنج طارم هاشمی درجه یک شمال

معرفی کلی برنج طارم درجه‌یک شمال

برنج طارم هاشمی یکی از محبوب ‌ترین ارقام کیفی برنج می باشد. مبدأ کشت آن به استان گیلان باز می‌ گردد. این برنج دارای دانه های بلندی بوده که رنگ آنها به رنگ کرم متمایل به سفید می باشد. کیفیت پخت این برنج بسیار عالیست و عطر و طعم آن بسیار خوب می باشد.
برنج هاشمی از کیفیت بالایی برخوردار است. به همین علت حتی پس از گذشت ساعت ها از پخت برنج هنوز هم نرم و خوش خوراک می ماند. لازم به ذکر است که برنج هاشمی دارای ساقه های نازکی است که توسط کرم ساقه خوار نمی ‌تواند خورده شود. در نتیجه این امر موجب می ‌شود تا این نوع برنج از گزند این آفت ها در امان بماند. همچنین شالیکاران نیازی به سمپاشی نداشته باشند.

کشت این نوع برنج به صورت کاملا ارگانیک انجام شود. در نتیجه این برنج جزو برنج های طبیعی و سالم محسوب می شود. برنج طارم هاشمی پس از پخت علاوه بر قد کشیدن خیلی زیاد ری می ‌کند. تمام این عوامل موجب می ‌شود تا این برنج به یکی از محبوب ترین برنج های ایرانی تبدیل گردد. برنج طارم هاشمی یک محصول کاملاً طبیعی است و از طبیعت به دست آمده است. همچنین در طول فرآیند کشت آن دخالت انسانی و آزمایشگاهی صورت نپذیرفته است.

معرفی کلی برنج طارم هاشمی درجه یک شمال

عرضه مستقیم برنج طارم هاشمی درجه یک شمال

عرضه مستقیم برنج طارم هاشمی درجه یک شمال در وب سایت ما انجام می شود. مشتریانی که قصد خرید مستقیم و بدون واسطه این برنج را دارند می توانند به وب سایت ما مراجعه کنند و این محصول را از مجموعه ما خریداری نمایند.
لازم به ذکر است که کیفیت برنج هایی که به وسیله مجموعه ما برای فروش به مشتریان ارائه می گردد کاملاً بالا می باشد و تمامی مشتریان رضایت خود را از کیفیت محصولات ما عنوان کرده‌اند. ما برای عرضه این محصول به مشتریان بسته بندی های مختلفی را در نظر گرفته‌ ایم که از آن جمله می ‌توان به بسته بندی های ۵ کیلویی، ۱۰ کیلویی، ۲۰ کیلویی و … اشاره نمود. بنابراین مشتریان می توانند هر یک از بسته بندی هایی را که نیاز دارند سفارش دهند و آن را خریداری نمایند.

توزیع کننده برنج طارم هاشمی درجه یک شمال برای عرضه برنج، علاوه بر فروش حضوری اقدام به راه اندازی سایت فروش غیرحضوری این برنج نموده تا مشتریان بتوانند از طریق روش های نوین نیز این محصول را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

عرضه مستقیم برنج طارم هاشمی درجه یک شمال

4

  1. سلام وقتتون بخیر برای پخت اول خوب درمیاد برنجتون؟ برای مهمان می خوام پخت کنم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما