مراکز پخش برنج طارم درجه یک

مراکز پخش برنج طارم اعلا ایرانی نقش مهمی روی رونق گرفتن بازار دارند. به همین دلیل علاوه بر فروش حضوری به عرضه آنلاین محصول با بهترین کیفیت و قیمت اقدام کرده اند. برنج طارم دارای دانه های سفید متمایل به کرم و درشتی دارد و طعم و مزه آن بی نظیر است. به همین دلیل هواداران زیادی پیدا کرده است.

مراکز پخش برنج طارم درجه یک

معرفی اجمالی برنج طارم اعلاایرانی

 

برنج طارم اعلا اولین بار در شهرستان طارم شمال زنجان کاشته شد. به همین دلیل به این نام شناخته شده و امروزه در تمام استان های کشور این نوع برنج کشت می شود. از خصوصیات آن می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • طول دانه های آن بلند است.
  • بدون کود شیمیایی تولید شده است.
  • رنگ سفید متمایل به کرم دارد.

میزان ری برنج طارم اعلا بسته به نوع کود، حاصلخیزی خاک و خاک شالیزاز متفاوت می باشد. هر چه برنج کهنه تر باشد میزان ری آن افزایش می یابد. یکی از نمونه های این نوع برنج، برنج طارم هاشمی می باشد. طول دانه های آن ۷٫۶ میلی متر است و بعد از پخت ۱۳٫۱ می رسد. این نوع برنج در استان مازندران و محله فریدونکنار کاشته می شود.

طارم هاشمی همان طور که از نامش مشخص است دارای بذر برنج هاشمی و بذر برنج طارم می باشد. یکی از علل به صرفه بودن و باکیفیت بودن برنج طارم درجه یک این است که ساقه های آن ها کنار هم کاشته می شوند. این باعث می گردد در هنگام وزش باد به ساقه ها آسیبی وارد نشود.

برنج طارم هاشمی رنگ سفید متمایل به کرم دارد. میزان قد کشیدن آن بعد از پخت ۶۸ درصد می باشد و ۸۰ درصد عطر دارد. همچنین بعد از پخت عطر و طعم آن حفظ می شود.

معرفی اجمالی برنج طارم درجه یک

صادر کننده برنج طارم اعلا ایرانی

 

صادر کننده برنج طارم اعلا، چون در تمام مراحل صادرات مرغوبیت محصول را دستور کار خود قرار داده است توانسته ارزآوری خوبی را نصیب کشور کند.

علاوه بر این خاصیت های فراوان این نوع برنج ایرانی باعث شده صادرات آن رونق فراوانی پیدا کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • سرشار از کربوهیدرات می باشد و باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود که این می تواند تامین کننده انرژی بدن باشد.
  • دانه های برنج سدیم، چربی های مضر و کلسترول ندارند به همین دلیل از چاقی پیشگیری می کنند.
  • سدیم برنج طارم اعلا بسیار کم است به همین دلیل فشار خون بالا را پایین می آورد.
  • فیبر های نامحلول فراوانی دارد و از انواع سرطان ها پیشگیری خواهد کرد. علاوه بر این برای رفع یبوست مفید است و این به دلیل فیبر نامحلول آن می باشد.
  • به پاک سازی رادیکال های آزاد بدن کمک می کند چون دارای ترکیبات فنولیک، فلاونوئیدها، ویتامین A و C می باشد.
  • به دلیل آنتی اکسیدانی که دارد برای پوست مفید است و چین و چروک های صورت را از بین می برد.
  • خاصیت ادرار آوری دارد که این باعث می شود سموم بدن خارج شوند برای تقویت عملکرد کلیه ارگان های بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است چون دارای آهن، فیبر، نیاسین، کلسیم، ویتامین D، ریبوفلاوین و تیامین می باشد.صادر کننده برنج طارم درجه یک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما